ARCADIA / P&O Cruises

  • Maurice & Inger

    Wij zijn van plan om binnenkort een cruise te gaan maken. In juni 1999 hebben wij dit al eens gedaan met de Carnival Destiny en dat is ontzettend goed bevallen. Nu willen we graag eens een andere boot proberen en denken aan de Arcadia van P&O cruise lines. Op de Carnival Destiny was het allemaal niet zo stijf en waren er genoeg mensen van onze leeftijd (circa 25-30 jaar). Weet iemand hoe het er aan toe gaat op de schepen van P&O?

  • fia

    hallo wij gaan 7 december met de arcadia cruisen ik zal je laten weten hoe het was maar mijn ervaring is dat het bij andere rederijen heel anders is als met de carnival wij zijn 7 keer met verschillende schepen van de carnival mee geweest en alle schepen zijn fun schepen in maart zijn we met de nieuwamsterdam mee geweest heel anders maar zeker niet geschikt voor jonge mensen om 12 uur was bijna iedereen naar hun hut ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat met p&o cruise

    groetjes fia

    wordt vervolgd

  • h.brink

    Niet zo als op een Carnival schip. Arcadia is een zeer Brits schip met dito

    sfeer en omgangsvormen.Dus in het kort veel formeler.

    Kijk voor cruises op http://members1.chello.nl/~h.brink01

    haco

  • fia

    hallo ben net terug van een cruise op de arcadia heel wat anders dan de carnival cruise line er zijn veel meer oudere mensen en het is echt heel anders de service is minder het eten is minder de reis moet via londen dat is echt verschrikkelijk op de heenweg overnacht in een hotel om 3 uur op je bent kapot eer dat je op de plaats van bestemming bent de terugweg 9 uur moeten wachten op het vliegveld in londen voor de terugreis naar amsterdam nou voor mijn geen cruise meer met p&o

    fia