Blue Cruise

  • Monique

    Mijn naam is Monique, 32 jaar jong en ik ben op zoek naar jonge mensen die in juni mee willen varen op een Blue Cruise langs de Turkse zuidkust.

    Heb je intresse stuur me een mailtje!

  • Charissa

    Monique schreef:

    >

    > Mijn naam is Monique, 32 jaar jong en ik ben op zoek naar

    > jonge mensen die in juni mee willen varen op een Blue Cruise

    > langs de Turkse zuidkust.

    > Heb je intresse stuur me een mailtje!

    Hey Monique,

    Als je nog eens iemand zoekt voor zoiets, dan zal ik zeker bereid zijn! Ik doe dit jaar examen dus ik heb een lange vakantie! Ik heb veel ervaring in de horeca…

    Ik hoor het dan wel!

    Groetjes Charissa

  • Colin Wals

    Hoi Monique,

    Mijn naam is Colin Wals, 22 jaar jong en ik zou graag het zware, maar toch ook interessante werken op een cruiseschip willen beleven. Ik denk alleen dat ik wat laat ben met inschrijven dus misschien de volgende keer.

    Als deze intro u wat lijkt dan kunt u me bereiken op mijn e-mail c.wals@chello.nl

    Naast mezelf kan ik ook nog een oud collega aanbevelen wij zoeken namelijk beide een baan op een middel tot groot cruise schip.

    Kleine CV:

    4 jarige Management opleiding aan het ACHG te Amsterdam afgerond in begin 2000.

    Gewerkt in de bediening als Kelner, Barman en Loper.

    In de keuken alleen tijdens mijn stage (ben hierin geen ster)

    In de receptie als Dagreceptionist (hotel 57 kamers) en als Nachtmanager (hotel 100 kamers).

    Opsomming gewerkte bedrijven:

    Golden Tulip Purmerend, Hotel-restaurant de Zandhorst, Canal Crown Hotel, via Randstad Krasnapolski, Parkhotel, Jolly Carlton, Holliday Inn, Kersetuin, Apollo Hotel, enz.

  • Colin Wals

    Hoi Monique,

    Mijn naam is Colin Wals, 22 jaar jong en ik zou graag het zware, maar toch ook interessante werken op een cruiseschip willen beleven. Ik denk alleen dat ik wat laat ben met inschrijven dus misschien de volgende keer.

    Als deze intro u wat lijkt dan kunt u me bereiken op mijn e-mail c.wals@chello.nl

    Naast mezelf kan ik ook nog een oud collega aanbevelen wij zoeken namelijk beide een baan op een middel tot groot cruise schip.

    Kleine CV:

    4 jarige Management opleiding aan het ACHG te Amsterdam afgerond in begin 2000.

    Gewerkt in de bediening als Kelner, Barman en Loper.

    In de keuken alleen tijdens mijn stage (ben hierin geen ster)

    In de receptie als Dagreceptionist (hotel 57 kamers) en als Nachtmanager (hotel 100 kamers).

    Opsomming gewerkte bedrijven:

    Golden Tulip Purmerend, Hotel-restaurant de Zandhorst, Canal Crown Hotel, via Randstad Krasnapolski, Parkhotel, Jolly Carlton, Holliday Inn, Kersetuin, Apollo Hotel, enz.

  • Elise

    Hoi Moniek,

    Ik ben een meid van 19 en ik zou graag willen werken op een cruiseschip. Mocht je in het vervolg mensen nodig hebben hoor ik het graag van je!

    groetjes,

    Elise