Info gezocht:Cruise Nederland naar Scandinavie

  • Rene Bladder

    Ik ben op zoek naar cruises vanuit Nederland naar Scandinavie/Noorwegen. Heeft er iemand ervaring met deze cruises? Welke kunnen jullie me aanraden?

    Ik heb zelf nog nooit zo'n cruise gedaan dus misschien heeft er ook nog iemand tips waar ik op moet letten bij boeking van zo'n reis.

    Groetjes Rene.

  • Gabriella

    Hoi Rene,

    Dit jaar zijn o.a. de Amsterdam van HAL, de Costa Marina en Costa Romantica, de Galaxy van Celebrity Cruises en de Switzerland vanuit Amsterdam vertrokken naar Scandinavië. Ten eerste kijk je naar wat voor je route je graag wil doen, de meeste schepen zijn te groot om door de Noorse Fjorden te varen, dan is het misschien toch raadzaam om te kiezen voor de rederij Hurtigruten. Dit zijn post-schepen die ook met passagiers varen, alleen is er op deze schepen geen entertainment zoals op de grote cruise-schepen. Dit is om je een beetje een idee te geven waar je naar kunt kijken. Als je meer informatie wilt, dan kun je bellen naar 0164.259848. Zelf heb ik 3 jaar geleden een advies en boekingskantoor opgericht voor cruises. Dus bel gewoon even en stel je vragen, daar zit ik voor! Kijk anders ook even op www.cruise-maritime.nl, hier staan niet alle cruises op maar mbv de zoekmachine kun je zelf al kijken wat de mogelijkheden zijn!

    Groetjes,

    Gabriëlla

    Rene Bladder schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar cruises vanuit Nederland naar

    > Scandinavie/Noorwegen. Heeft er iemand ervaring met deze

    > cruises? Welke kunnen jullie me aanraden?

    >

    > Ik heb zelf nog nooit zo'n cruise gedaan dus misschien heeft

    > er ook nog iemand tips waar ik op moet letten bij boeking van

    > zo'n reis.

    >

    > Groetjes Rene.

  • hans van gurp

    Wj zijn van plan om dit jaar met Hurtigruten een 12-daagse reis langs de Noorse kust te maken. ‘t Is nogal kostbaar, en het is moeilijk kiezen: welk schip, de hele tocht (12 dagen) of korter (gedeelte van de terugreis per trein). Wat wel meenemen (drank) en wat niet. Welke landexcursies zijn aan te bevelen, en welke juist niet. Hoe is ’t eten aan boord (een typische hollandse vraag). Kortom": graag adviezen van iemand die het eerder heeft gedaan