Jongeren op een cruise?

  • Krypthon

    Ik ben nog nooit op een cruise vakantie geweest, maar het lijkt me wel heel leuk.

    Ik hoor vaak dat cruise vakanties vooral overvol zijn met dames en heren boven de 50. Is dat echt zo of is een cruise ook wat voor een jonger stel?

  • Cruiseweb

    Waren het inderdaad vroeger vooral de oudere rijkere mensen die een cruise maakten tegenwoordig gaan steeds meer jongeren het cruisen ontdekken. Vooral de nieuwe grote schepen hebben uitgebreide faciliteiten voor jong en oud. Kijk eens op mijn website www.cruiseweb.nl en vooral de rubriek tips. Op mijn website vindt je alle rederijen en schepen, nieuws, aanbiedingen, tips en informatie en honderden anderer cruise links. Cruiseweb is de meest complete cruise informatie site van de Benelux. Fijne cruise toegewenst…

    Bert www.cruiseweb.nl info@cruiseweb.nl

  • h.brink

    Cruises zijn zeker ook voor jongere personen interessant. Het hangt er vanaf ,voor welk soort schip je kiest.

    Fun-schepen van Carnival - de grote Voyager class van Royal Caribbean en de Grand class schepen van Princess en zeker niet te vergeten de zeilclippers van Star Clippers zijn voor jongere reizigers interessant.

    Al deze type schepen met verslagen worden besproken op mijn niet commerciele cruise site. Ik pretendeer niet de grootste cruise site van de Benelux te hebben, doch wel met de meeste eigen artikelen. Indien er nog vragen zijn, wil ik ze gaarne beantwoorden. Mocht je de beslissing nemen om een cruise te maken, is er nu de gelegenheid voor, vanwege de zeer scherpe prijzen.

    Veel cruise plezier.

    Mvrg. H.Brink - Nederlandse Cruise Site

    URL: http://members1.chello.nl/~h.brink01/

  • Sharon

    Ls

    De opleiding Recreatie en Entertainment is een nieuwe opleiding die ik met veel plezier begonnen ben. Onze eerste stage gaat richtin Mallorca en we moeten nu ongeveer gaan beslissen waar we volgend jaar stage gaan lopen. Ik zou graag stage lopen op een cruiseschip, maar ik weet niet of dit kan en als het kan bij welk bedrijf. Zou iemand mij hier informatie over kunnen sturen?

    BVD.

    STA Vaessen

    Wackersstraat 74

    6471KB EYGELSHOVEN

  • Anton Vermolen

    Wat een flutsite is dit zeg! Geef mij www.cruiseweb.nl maar, een stuk overzichtelijker en niet alleen maar van die achterlijke foto's van de buitenkant.

    Ik betwijfel ten zeerste of deze heer weleens een schip van binnen heeft gezien.

    h.brink schreef:

    >

    > Cruises zijn zeker ook voor jongere personen interessant. Het

    > hangt er vanaf ,voor welk soort schip je kiest.

    > Fun-schepen van Carnival - de grote Voyager class van Royal

    > Caribbean en de Grand class schepen van Princess en zeker

    > niet te vergeten de zeilclippers van Star Clippers zijn voor

    > jongere reizigers interessant.

    > Al deze type schepen met verslagen worden besproken op mijn

    > niet commerciele cruise site. Ik pretendeer niet de grootste

    > cruise site van de Benelux te hebben, doch wel met de meeste

    > eigen artikelen. Indien er nog vragen zijn, wil ik ze gaarne

    > beantwoorden. Mocht je de beslissing nemen om een cruise te

    > maken, is er nu de gelegenheid voor, vanwege de zeer scherpe

    > prijzen.

    > Veel cruise plezier.

    > Mvrg. H.Brink - Nederlandse Cruise Site

    > URL: http://members1.chello.nl/~h.brink01/

  • stefan

    dat wil ik eigenlijk ook wel weten, ik ben 20 jaar, is het wat?

  • T.1964

    Hallo

    Wat al eerder beschreven is daar sluit ik mij bij aan vooral op de grotere schepen heb je meer gemengd publiek

    Ik heb veel cruises gemaakt met MSC

    Ben zelf onder de 50 en mijn zonen van 18 en 20 vinden het helemaal geweldig

    Het leuke wat wij ook vinden is zelf de excursies maken op eigen gelegenheid

    Verder in de avonden vinden mijn zonen de disco helemaal geweldig en daar zie je jong en oud

    groetjes Thera

  • T.kooren@chello.nl

    Het klinkt allemaal leuk ja

    Maar heb je ook in de gaten dat je 7 dagen per week werkt en 12 uren per dag maakt??

    Groetjes Thera

  • nikkie le duc

    Stel dat ik stage zou willen lopen op een cruise ship, in de richt evenementen. Zouden daar vacatures voor zijn en waar zou ik deze kunnen vinden.

  • jasper

    Hallo.

    Ik ben 22 jaar oud en studeer bedrijfskunde aan de NHL in Leeuwarden.

    Ik ben opzoek naar een stage voor september 2014.

    Waarom nu al?

    Ik wil heel erg graag stagelopen op een cruiseschip.

    Het gaat om een stage van 5 maanden.

    Iemand enig idee waar te beginnen?

    Groetjes

    Jasper