GEZOCHT MENSEN DIE IN 1993 GEWERKT HEBBEN OP PASSAGIERSSCHIP "RIJNHAVEN"

  • nomy

    Hoi,

    Ik ben dus op zoek naar oud collega's die in 1993 op dit passagiersschip hebben gewerkt.

    Ik heb daar als interieur verzorgster gewerkt en deelde en kamer met Natasja de graaff.

    Ik heb een geweldige tijd gehad maar heb hier helaas geen blijvende herinnering hier aan.

    Ik zou het leuk vinden als ik op deze manier nog aan foto's zou kunnen komen.

    Het lukt mij niet om op de site te komen van deze rederij.

    Het hete destijds “rederij rijnvakentie” en volgens mij heet het nu “Holland river line”.

    Het rare is dat het niet mogelijk is om via deze site in contact te komen met de rederij.

    Mocht er iemand zijn die mij verder kan helpen dan zou dat heel fijn zijn.

    Alvast bedankt, groetjes Nirbhi

  • Jacqueline van Oudheusden

    Hallo Natasja,

    Je naam zegt me niets ik heb 8 jaar voor Rederij Rijnvakantie gewerkt, ik ben daar in 1990 beginnen of zelfs nog eerder dat weet ik niet precies meer, de hofmeester in die tijd was Bob van Beek, Kapitein Karel van der Molen en in de keuken stond Peter van de Maas, later ben ik zelf de Hofmeester geworden op dat schip en heb de laatse twee jaar dat de rijnhaven gevaren heeft ook nog als purser gevaren op de Rijnhaven voor Holland River Tours, deze is failliet gegaan. Ik heb ook een tijd als cruisemanager op de Holland gevaren en ook nog dat Rederij Rijnvakantie overgenomen werd door de Kamphuisen groep (Holland River Line). Met Paul Hoffman de onder directuer destijds heb ik nog steeds contact.

    Hoor graag van je,

    Jacqueline van Oudheusden-Lagrandnomy schreef:

    >

    > Hoi,

    > Ik ben dus op zoek naar oud collega's die in 1993 op dit

    > passagiersschip hebben gewerkt.

    > Ik heb daar als interieur verzorgster gewerkt en deelde en

    > kamer met Natasja de graaff.

    > Ik heb een geweldige tijd gehad maar heb hier helaas geen

    > blijvende herinnering hier aan.

    > Ik zou het leuk vinden als ik op deze manier nog aan foto's

    > zou kunnen komen.

    > Het lukt mij niet om op de site te komen van deze rederij.

    > Het hete destijds “rederij rijnvakentie” en volgens mij heet

    > het nu “Holland river line”.

    > Het rare is dat het niet mogelijk is om via deze site in

    > contact te komen met de rederij.

    > Mocht er iemand zijn die mij verder kan helpen dan zou dat

    > heel fijn zijn.

    >

    > Alvast bedankt, groetjes Nirbhi

  • nomy

    Hoi Jacqueline,

    Bob van Beek was in die tijd purser en is getrouwd met een vrouw die in die tijd ook kamermeisje was. Zij sprak nederlands met een Australisch accent.

    Ook de kaptein en de kok ken ik nog.

    Jou naam zegt mij trouwens ook niets.

    Zat jij ook op de Rijnhaven toen deze een aanvaring kreeg bij Düsseldorf in de buurt?

    Ik weet ook dat bij Peter in de keuken een jongen werkte die Paul heet. Misschien zegt je dat iets.

    En Natasja werkte in de bediening en ik deelde een kamer met haar.

    Heb je verder nog kontact met mensen die in die tijd op de Rijnhaven hebben gewerkt?

    Hoor het graag van je.

    Groetjes Nirbhi

  • Bertus

    De Rijnhaven is gesloopt en de rederij bestaat ook niet meernomy schreef:

    >

    > Hoi Jacqueline,

    >

    > Bob van Beek was in die tijd purser en is getrouwd met een

    > vrouw die in die tijd ook kamermeisje was. Zij sprak

    > nederlands met een Australisch accent.

    > Ook de kaptein en de kok ken ik nog.

    > Jou naam zegt mij trouwens ook niets.

    > Zat jij ook op de Rijnhaven toen deze een aanvaring kreeg bij

    > Düsseldorf in de buurt?

    > Ik weet ook dat bij Peter in de keuken een jongen werkte die

    > Paul heet. Misschien zegt je dat iets.

    > En Natasja werkte in de bediening en ik deelde een kamer met

    > haar.

    > Heb je verder nog kontact met mensen die in die tijd op de

    > Rijnhaven hebben gewerkt?

    > Hoor het graag van je.

    >

    > Groetjes Nirbhi

  • HANNES

    wie kennen mensen die in de jaren 1981-1982 hebben gewerkt op de Rex Rheni?

    zou graag in concact willen komen met hen.

    b v d hannes.

  • edith

    hoi ik heb ook met natas gewerkt en dacht dat ze natasja lagrand heette nicht van jaqueline die een relatie had met freek.later werd jaque purser.maar toen was ik er al af ik zat aan board met arie edwin marco freek jaqueline natascha allessandra sylvia peter dave bob karel(kapitein) tilly marlous annemarie hellen.natas had toen in rudesheim een duits vriendje.groetjes edith

  • nirbhi

    Hoi Edith,

    Jou naam en die van andere personeelsleden zeggen mij ook niet veel.

    Heb je in die periode op de Rijnhaven gewerkt?

    Hellen komt mij wel bekent voor, zij had een relatie met Bob (purser).

    Ik weet niets van een vriendje die Natas zou hebben gehad in Rüdesheim.

    Verder werkte Karina daar ook als kamermeisje. Zij komt uit Nieuw-Zeeland bij Australie

    Misschien heb jij met een andere natascha gewerkt. Weet n.m. zeker dat ze de Graaff heet.

    Groetjes Nirbhi

  • Bob van Beek

    Hallo Nirbhi , hallo Edith , Hallo Jaqueline,

    Ik ken al jullie namen nog , ik ben inderdaad getrouwd met Helen en naar Nieuw Zeeland gegaan, helaas heeft ons huwelijk niet lang stand gehouden. Momenteel ben ik weer in mijn echt oude beroep, chief engineer en werk voor voor vikingrivercruises.com. (zoeken nog altijd personeel) Ik heb in de laatste jaren veel begeleiding gedaan voor nieuw bouw schepen. Ben momenteel in Frankrijk alwaar ik toezicht heb 2 schepen waar ik dan ook regelmatig ben. In 2007 zal ik wel weer richting Nederland komen voor nieuwbouw projecten.

    Karina is momenteel gelukkig getrouwd en woont in Nieuw Zeeland in Hamilton , als je wilt kan ik je email adres wel geven. Ze heeft een tijdje als vliegtuig stewardess gewerkt en daarna is je instructrice geworden, ik ben in November vorig jaar op bezoek geweest. Harstikke leuke oude koeie uit de sloot gehaald, dus schrijf me prive en ik zal je email adres doorsturen naar karina.

    Karel en Els wonen nog steeds in Rotterdam , Karel is gepensioneerd, ik kom er ieder jaar nog op bezoek.

  • Jacqueline van Oudheusden

    Beste Nihrby,

    Jou naam zegt mij niets, maar ik werkte in 1993 wel op De Rijnhaven, ik dacht toen de tijd als ass purser. Natasja is mijn nichtje en heet Lagrand van haar achternaam, zij is even later in dat seizoen teruggekomen achter de bar maar dat kan ook in 1994 zijn geweest. Misschien een jaar daar voor of zo ik weet het niet. Edith, Bob en al die andere zeggen me heel veel wij hadden namelijk een redelijk vaste groep.

    Jacqueline van Oudheusden-La-grand

  • Jacqueline van Oudheusden

    Hoi hoi,

    Ja ik heb best wel veel contact nog met mensen maar heb ook een aantal jaren daarna nog door gevaren tot 1998, toen werd ik zwanger. Ik heb op de Holland, Regina Rheni en daarna de laatste lootjes en laatste reis van de Rijnhaven gevaren. Deze was toen op dat moment verkocht aan een andere eigenaar. Ik spreek onder andere Paul Hofman (kantoor), Raymond Huneveld, Ane Jensen (eskimo en nog een paar wel eens.

    Jacqueline