vacations to go

  • Peter

    Iemand nog recente ervaringen met Vacations to Go?

  • Bikkiebeer

    Ja hoor wij hebben ervaringen met vacations to go.

    Ze willen niet meer voor ons boeken en verwijzen ons naar een reisorganisatie in Europa.

    Probeer maar eens een aanvraag in te dienen.

    Je krijgt gelijk een automatische mail terug.

    Bij Cruise Direct willen ze het ook niet meer doen. Wij hebbben daar regelmatig, tot grote tevredenheid, geboekt en ineens was het over.

    Tenminste voor Royal Caribbean de andere rederijen weet ik niet.

    Ik denk dat de Europese/Nederlandse reisburos dit dus voor elkaar hebben gekregen omdat de slimmerds onder ons in Amerika gingen boeken omdat die prijzen lager liggen en ook de onoard credits interessant zijn.

    Jammer hoor maar gewoon blijven proberen.

    Succes

  • Ada

    Veel amerikaanse rederijen geven geen commissie meer als zij voor nederlanders (en uit andere landen uit Europa) toch boekingen bij amerikaanse reisagenten maken. Vooral de rederijen die onder de Carnival groep behoren (HAL, Princess, Costa e.d.) houden zich aan deze regels. Zover ik weet wordt die regel inmiddels ook door RCL en Celebrity aangehouden helaas. Soms wordt een uitzondering gemaakt als je samen reist met amerikanen die dan de boeking moeten verzorgen of je moet uiteraard als nederlander aantoonbaar in de USA wonen.

    Een goede vriendin die voor een grote cruise-agent in Las Vegas werkt kon ons hierdoor helaas ook niet helpen met onze cruise plannen.

  • Albert

    En dat moet dan vrij handelsverkeer zijn…………

    Kartelvorming dat is het, het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt!!!!!!!!!!!

    Wie neemt het voortouw?

  • Ada

    Ja dat is het. Het is min of meer begonnen na de opening van het kantoor van HAL in Rotterdam. Die moeten duidelijk omzet en winst maken.

    Denk dat er weinig aan te doen is.