kofferlabels royal carribean

  • henkiet

    Hallo,

    Wij gaan 27 aug met de voyager of the seas van RC.

    Ik heb inmiddels online ingecheckt.

    Echter wat mij niet duidelijk is, is wanneer krijg ik de kofferlabels.

    Ze hebben het over een mail programma maar dat is alleen voor mensen uit de usa en canada.

    Krijg ik ze elektronisch of gewoon via het reisbureau waar ik heb geboekt.

    Bedankt

  • Kiraon

    Ik weet alleen hoe het werkt bij Carnival. Daar kon ik met een code die ik van het reisbureau had gekregen inloggen en alle gegevens (boardingpas, kofferlabels enz.) zelf uitprinten. Je moest ze dan in zessen vouwen en dichtnieten om het handvat van het koffer. Omdat me dat niet stevig leek heb ik ze geplastificeerd en ik zag aan boord dat meerdere mensen iets dergelijks hadden gedaan. Overigens kreeg ik van het reisbureau dezelfde uitgeprinte labels.

    Ik weet niet of je rechtstreeks bij RC hebt geboekt anders zou ik het even bij het reisbureau vragen of op dit engelstalig forum http://boards.cruisecritic.com/forumdisplay.php?f=83 Veel plezier met cruisen.

  • henkiet

    Ja zo ging het bij princess ook. Alleen bij royal carribean zie ik geen mogelijkheid om de labels te printen. Weet iemand dit die ervaring met rc heeft?

    Bikkebeer misschien?

  • SjoerdVerdonck

    Ik heb wel gemerkt dat een kofferlabel belangrijk is als je buiten Europa gaat reizen. Als het label er namelijk af is, is de kans groot dat het ergens op de grote stapel beland. Ik heb via de Volkskrant een kofferlabel waar ook een Track & Trace systeem in zit, waardoor als de koffer kwijt is, je hem terug kan vinden. Vet handig joh! www.kofferlabels.nl verkrijgbaar voor volgens mij nog geen 20 euro.

  • Bikkiebeer

    Hahaha lekker laat zeg die reactie van mij..heb het niet eerder gezien.

    Maar misschien voor mensen die nog gaan cruisen.

    De labels voor RC krijg je bij de boot.

    Als je je koffer afgeeft dan krijg je daar gelijk een label op met je hutnummer.

    Een gewoon label met je naam en adres kun je zelf regelen.

    Desnoods op Schiphol bij de vliegmaatschappij maar anders laten maken bij kofferlabels.nl of bij de anwb een hele mooie leren of even googlen.

    Maar de labels voor RC die krijg je echt waar je je koffer afgeeft bij de boot.

    Misschien heeft iemand hier toch nog iets aan.

    Groetjes

  • henkiet

    Haha bikkiebeer. Daar was ik uiteindelijk ook wel achter.