Costa Cruises - drankenpakket all inclusive

  • roos

    Hallo,

    wij zijn op de costa favolosa geweest, en hebben een all in pakket geboekt.

    Dit kost 16.95p.p. voor een volwassene en 7.95 voor kinderen t.m. 17.

    Je krijgt hier ook coctails voor en bepaalde sterke drank.

    Dit wordt duidelijk aan gegeven op de kaart, wat er wel onder valt en wat niet.

    Groetjes Roos

  • Kees van Toer

    Edy

    Het all inclusive pakket is alleen intressant als je tevreden ben met de huiswijn, een biertje een red label wiskey en sommige cocktails.

    Maar wil je een andere wiskey bijvoorbeeld een black label dan is het gewoon betalen en niet een ad bedrag maar het hele bedrag.

    Ik heb het niet als voordelig ervaren.

    Is toch zo'n € 20,00 per dag per persoon.

    Een beetje fles wijn kost net zo veel, maar als je de huiswijn niet pruimt is het weggegooid geld.

    Je had bij de wijn 4 keuzes, zoete of droge witte wijn en rood of rose.

    Kees

  • Riet

    Hoi,

    Ik vind het nogal verwarrend we hebben nu geboekt voor de dolce vita cruise.sept 2012

    geboekt met drankjes tijdens t eten VP. ik vraag me af of je voor allincl. á 20,00 p.p.p.d ook 24 uur iets kunt drinken en zit daat die 15% wel bij inbegrepen.

    En is het niet gek dat je als je iets uit de minibar in je hut wil drinken je dat wel moet betalen? en kun je met die allincl. over op het hele schip gewoon drinken bestellen?

    Kortom nog veel vragen

    wie o wie weet de antwoorden.

    groetjes,

    Riet

  • Henk van der Linden

    wie o wie weet de antwoorden, info-dutch@be.costa.it mail hun die weten de antwoorden

  • Caroline

    Costa drankenpakket all in is ten aller tijde toepasbaar

    geen beperking, behalve als er een sterretje op de kaart vermeld staat

    Bij diner gewoon om de fles vragen zowel wijn als water was op de Favolosa geen probleem

  • elly

    Dank je Caroline jij geef n duidelijk antwoord neem aan dat uit ervaring spreekt

    Wij boeken all in als je de prijzen aan bord ziet haal je het er wel uit.

    Hebben een paar cruise met de Hal gedaan en de boordrekening was behoorlijk(nou ja geen geheel omthouders)

  • Johan

    Het hangt er een beetje vanaf hoeveel je drinkt, Bij ons op de costa favalose zaten er ook veel cocktails bij in en het geeft wel veel vrijheid en je haalt sneller drinken op dus meer vakantie gevoel.

    Voor ons kon het makkelijk uit namelijk, Wel lust ik wel een biertje en mijn vriendin lust ook wel een cocktail.

    Ook is er avonds bij het eten de huiswijn bij het all inclusive pakket. Dikke prima dus.

    Biertje 0.4 liter volgens mij 5 euro.

    cocktail al snel 6 euro

    wij betaalden voor de inclusive 120 ongeveer geloof ik. en die 3.5 bier per dag heb ik zeker wel gehad.

    Enige nadeel wat ik kan bedenken dat we de terrasjes in de steden minder mee gingen pakken omdat het aan boord toch al betaald was en dan het laatste half uur niet in de stad maar aan boord maar doorgebracht hebben.

    Dus daar je laat je dan iets gezelligheid liggen.

    Ook haalden wij op het achterdek kleine flesje water (0,5 ltr) die we dan overdag mee konden nemen de stad in. Die kosten dan ook niks.

  • thea

    ja het klopt hoor, de hele dag geld het.

  • Albert S

    wij hebben al meerdere maal met Costa gevaren, en de laatste paar keer een all inclusief pakket gekocht aan boord.

    de prijs is 19.50 euro pp per dag en kun je in de grandbar de 1e dag van je cruise kopen.

    Daarna kun je veel drankjes hiervoor bestellen en zal er op de bon die de ober je af laat tekenen een 0 waarde staan.

    Op de drankenkaart op tafeltjes staan bij de drankjes een sterretje die uitgezonderd zijn, dit zijn hoofdzakelijk buitenlands geditileerd, de betere wijnen en enkele cocktails met meer alcohol.

    veel plezier

    Albert schuurhuis

  • jacqueline

    Hoi,

    Ik was benieuwd nu je terug bent of het inderdaad maar 19 euro was, kwam er geen 15 % bovenop?

    En mocht je inderdaad kiezen uit alles?

    Wij gaan 29 Juni as naar de Zwarte Zee met de Costa Deliziosa, vandaar mijn vraag.

    Groet Jacqueline