vraag over ms rotterdam

  • bitterkoekje

    Wij gaan op cruise met de ms rotterdam.

    Om de kosten niet uit te klauwen te laten wilde ik wat snoep, pakjes drinken enzo voor de kids in de koffer meenemen voor tussendoor, is dit toegestaan?

    Ik vraag dit omdat het in vliegtuigen niet meer mag ivm bommen enzo

    Word dit uit de koffer gehaald en hebben jullie hierin advies.

    Graag jullie reactie's.

  • Albert

    Dit zal geen probleem zijn, maar in principe is er aan boord aanmaak limonade en ijsthee gratis verkrijgbaar

    Ook ijsjes kunnen ze zo ongeveer de hele dag eten ( kosteloos)

    Dus ik zou geen water naar de zee dragen

    Ook fricandellen,frites, kroketten en hamburgers zijn op het lido dek tot vijf of zes uur verkrijgbaar (kosteloos)

    Fijne reis!

  • Elisabeth

    Nu wil ik geen onaardige en akelige opmerking maken maar misschien volgend jaar toch beter een huisje van center parc huren kan je koelboxen genoeg meenemen vol met van alles.

    Een fijne cruise !

  • Elma

    @Elisabeth

    Niet iedereen kan onafgebroken van de luxe genieten Elisabeth, Als je zo'n reisje kunt boeken wil dit niet zeggen dat je geld genoeg hebt.

    Sommige mensen moeten hiervoor sparen en kunnen dan op cruise, maar moeten er wel op letten de boardrekening niet te hoog te laten lopen.

    Veel plezier bitterkoekje.

  • mia

    lullige opmerking van jou zeg.

  • Kiraon

    @Elisabeth

    Volgens mij valt deze opmerking onder: als je niks leuks te zeggen hebt, hou dan liever je mond.

  • hilly

    Ik neem dat ook allemaal mee!!!!!

    Anders worden we nooit rijk!!!!!!

  • Hendrik de vierde

    Ach mijn grote vriendin schiet weer eens uit haar slof>:D<

    Mens, ga toch koken

    http://78toeren.isprima.nl/78toerenforum/viewtopic.php?f=2&t=7086

  • Hendrik de vierde

    Alcohol wordt idd uit je koffer gehaald bij het aan boord gaan. (z.g. uit veiligheids overwegingen:S)

    Toen ik 3 wijnpakketten bestelde riep niemand, rustig aan Hendrik, dat is niet veilig!

    Voor de rest heeft Albert helemaal gelijk, kinderen komen nx te kort.

    veel plezier gewenst

  • leyla

    Goedemorgen, Wij gaan aanstaande zaterdag ook een cruise maken met de MS Rotterdam, en ik vroeg mij hetzelfde af. Ik heb gister even gebeld met de H.A.L.en gevraagd of ik wat snoep mee mocht nemen, dat mag gelukkig! Ik ben alleen vergeten te vragen of je pakjes drinken mee mag nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Leyla Kopmels