drankpakket

  • johan

    Wij gaan in Januari met de MSC Divina cruisen in de caraibieen en wil graag weten wie er wel eens het drankenpakket ALLEGRISSIMO CLASSIC ADULT - ALL INCLUSIVE 24 HOURS.heeft geboekt.

    Het is onze eerste maal dat we gaan cruisen een cadeau van onze oudste dochter die we gaan bezoeken in Amerika en ons wat terug wilde doen voor onze trouwdag.

    Graag een antwoord .

    Met vr gr Johan

  • Hendrik de vierde

    Johan, hier de details, en zo gaat het bijna op ieder cruiseschip:D

    http://www.msccruises.be/be_nl/Reeds-Geboekt/Drankpakketten.aspx

  • Albert

    Hallo Hendrik,

    Net terug van een reisje met de NA

    De beverage kaarten zijn nog wel verkrijgbaar maar geven geen enkele korting meer.

    Dus geen voordeel meer, alleen maar nadeel want als je hem verliest kan ieder ander zich vol drinken tot de kaart leeg is.

    Kaart voor een drankenpakket is te koop voor 45 dollar per dag voor ik dacht max 15 drankjes per dag uit het happy hour pakket tot 6,95 dollar

    Dus niet wat je noemt een koopje!

    Albert

  • Hendrik de vierde

    Zeau Albert, jij bent ook niet te stuiten:D

    In November ben je toch wel in topvorm?

    Groeten ook aan jouw charmante echtgenote, en Rietje natuurlijk!

  • Fanny

    Hallo Johan,

    Wij zijn vorige Paasvakantie met de MSC Preziosa op de Middelandse zee gaan varen.

    Wij hebben het drankenpakket Allegrisimo Adult onmiddellijk bij onze boeking vastgelegd. Je betaalt 23 euro per persoon/dag = 161 euro voor de ganse week.

    Wij vonden het z'n geld meer dan waard. De drankjes zijn immers heel duur op de boot en je betaalt op het einde van je vakantie nog es 15% taks. Dit heb je dus niet meer met het drankpakket.

    Je hebt er werkelijk alles : wijn, cocktails, bier, frisdrank, koffie, ijsjes,…de ganse dag door, ook je wijn 's avonds aan tafel (wij kregen altijd een fles).

    Wij willen volgende zomer misschien weer een cruise maken maar dan naar de Noorse fjorden. We gaan zeker weer met MSC, dat is ons zo goed bevallen. Het drankpakket zou ik er zo weer bijnemen. Je hoeft echt niet constant het ene na het andere te drinken om er profijt uit te halen.

    Groeten en een fijne reis gewenst.

  • Albert

    Ik moet constateren dat het drankenpakket bij Costa dan een koopje is.

    Bij onze boeking voor de reis naar Brazilië in November betaal ik slechts 18 euro p/p per dag.

    Nemen we een glaasje extra Hendrik!, en dan nog die fles van de goedkoopste boeking erbij, jonge jonge wat zal ik dronken worden!

  • Hendrik de vierde

    X(

    p.s. Albert, het schip is vreselijk, maar het is de bestemming dit keer. Wij kijken er naar uit!

    Heb je al excursies georganiseerd?

  • Albert

    Nog niet maar Rietje is al aan het hengelen naar informatie.

    Maar geen nood we doen het gewoon op de oude manier, kijken wat de scheeps excursies te bieden hebben en wat het kost.

    Charteren vervolgens voor een zacht prijsje een local met een minibusje ( we zijn in principe al met 7 personen ) en doen de zelfde excursie voor een prikkie.

  • Iggybaby

    Wij boeken dit pakket meestal, maar je moet je goed realiseren of je de kosten eruit gaat halen. Zelf reizen wij met 3 tieners en vinden wij het makkelijk dat zij onbeperkt kunnen drinken (en ijs eten) zonder dat wij ons zorgen hoeven te maken over de kosten.

    Wij vinden het lekker om een cocktail te drinken en verse jus d'orange bij het ontbijt (allen in pakket). Tot op heden hebben wij de kosten eruit gehaald, maar dat is mede dankzij de tieners !

  • Thea

    Waar kan je voor € 18 een drankenpakket voor de costa bestellen? Op de site staat € 19,50