Brazilie

  • Rietje

    Beste Cruisegangers,

    Zijn er nog cruisegangers die tips hebben voor excursies die we zelf willen gaan doen in Brazilie o.a in Rio, Salvador Bahia, Recife, Santos,

    alle tips en ideeen zijn welkom

    Groet Rietje

  • gerrie

    ook wij gaan hierheen in januari met de Aida Cara Brazilie, Argentinie en Uruguay, ook ik zou graag wat meer info over deze landen willen

  • Hendrik de vierde

    Dag Rietje, heb je hier al rondgekeken?

    http://brazilie.startpagina.nl/

    Zie jullie:D

    Hendrik

  • Caroline

    Hallo Rietje

    Ik kom net terug vanuit Sao Paulo ben met de MSC Orchestra vanuit Genua naar Santos. Qua excursies in Recife aan boord geboekt (Recife en Olinda). Later de shuttlebus vanaf schip genomen naar terminal vandaar gelopen naar de citybank om te pinnen een aardige tippel geen prettig stuk maar wel te doen. Salvador is goed zelf te doen bij het schip oversteken dan rechtsaf richting de lift die brengt je naar het oude gedeelte van de stad. En je weet het geen sieraden om, plastic horloge weinig geld mee. Veel plezier het is de moeite waard.

  • gerrie

    hallo

    wij gaan in januari naar brazilie, argentinie en uruguay, nou heb ik een aantal zeer leuke tours gevonden: in rio en in buenos aires kan je een gratis stadswandeltour maken deze duurt 3 uur, ook gaan wij in rio fietsen via bikeinriotours.com

    echter krijg ik niks leuks gevonden voor Santos, heeft iemand daar wat tips?

  • Albert

    Wat ik je kan meegeven is, let goed op je spulletjes.

    Criminaliteit, door armoede, viert hoogtij en een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Het is ook niet zo dat je doodsbang moet zijn maar alert wel.

    Wij hebben alles zelf geregeld in de genoemde havens.

    Dit is goed te doen en veel goedkoper als aan boord boeken.

    Rietje reageert waarschijnlijk nog met alle in en outs op je vragen.

    P.s. Als je ouder bent als 60 neem dan een legitimatie mee b.v. rijbewijs

    Dan betaal je voor de kabelbaan naar de suikerberg geen 53 maar slechts 26 real

    Dit geldt ook voor het cristus beeld.

  • Hendrik de vierde

    Klopt helemaal Albert,

    een busgenoot werd de laatste 5 minuten in Santos nog even van zijn gouden horloge afgeholpen:D

    Er botste een z.g. dronken persoon tegen hem aan, en een mooie mevrouw begon excuses te maken. kassa!

    beste wensen nog voor 2014 en wie weet???