Oceania Cruises

  • Caroline1960

    Hallo, iemand ervaring met Oceania Cruises, met name schip Riviera? (drankenpakket, excursies)

    Ik heb in maart geboekt voor een 14 daagse cruise in de Caribbean. We doen de volgende plaatsen aan: vertrek uit Miami, 2 dagen op zee, vervolgens Aruba, Curacao, Bonaire, Grenada, Barbados, St. Vincent, St. Lucia, St.Johns, Gustavia, 2 dagen op zee en aankomst in Miami. Iemand ervaring met een leuke excursies op bovengenoemde eilanden?

    Ik vind de prijzen voor zo'n excursie via het schip geregeld altijd absurd hoog. Vandaar: wie heeft er zelf wel eens een excursie gemaakt op bovengenoemde eilanden.

  • Henk_Lo

    Op de website van Oceania staan de drankpakketten. Resp. $39,95 en $59,95. Zie:

    http://www.oceaniacruises.com/ships/riviera/restaurants/beveragepackages.aspx

    Groet, Henk_Lo.

  • Harr

    Op Barbados heb ik (via de Cruise maatschappij) een Catamaran excrusie gedaan. Snorkelen tussen de zeeschilpadden. Een geweldige ervaring. Ik ga er vanuit dat je gelijkwaardige excrursies ook makkelijk direct ter plaatsen kunt boeken.