Kofferlabbels aida

  • henkiet

    Ik heb een cruise geboekt via arke met de aidadiva.

    Weet iemand hoe het gaat met de kofferlabels?

    Wanneer krijg ik die?

  • Henk_Lo

    Weet Arke dat niet ???

  • gerrie

    je kofferlabels krijg je samen tegelijk met je reispapaieren, ik heb pas rechtstreeks geboekt bij Aida , en die stuurden dat op

    trouwens goede keuze, Aida Diva, wj zijn daar 2 jaar geleden met de hele familie erop geweest met de kerst in Zuid oost Azie

    en ben net terug vanuit zuid Amerika ( Brazilie, Argentinie, Uruguay) met Aida Cara

    het verbaasd ons telkens weer hoe weinig Hollanders er op de boot zitten

  • henkiet

    Ja gerrie, ik heb ze inmiddels. Donderdag vertrekken we naar dubai. Heerlijk.

  • Hendrik de vierde

    Ach henkiet, alleen met een creditcard (en zonder koffers) hou je het daar wel 24 uur uit>:D<

    veel plezier aldaar, en laat je nog even weten wat er te beleven valt?

  • janstheijs

    Goede reis.

    Wij zijn net terug van een reis met de AIDA Diva. Je doet heel mooie ports of call aan. Mooi schip. Goed van eten en drinken.

    Inderdaad relatief weinig Nederlanders.

    Deze reis heeft voor ons een nadeel gehad. Buiten wordt op alle dekken gerookt. DIt is voor iemand met een allergie niet prettig. Binnen is het hele schip rookvrij met uitzondering van de mooie discotheek.

    Geniet ervan. En probeer in ieder geval naar boven te gaan op de Burj Khalifa. Deze kaartjes zijn online te koop. DIt is een tip die wij kregen en waar we erg blij om waren. Beide dagen dat wij daar waren, waren de normaal geprijsde tickets uitverkocht.

  • henkiet

    We zijn weer terug. Het was een geweldige reis. Veel gezien en ook op de burj kalifa geweest. Het is een mooi schip met goed eten en drinken. We hebben ons prima vermaakt. Wel veel duitsers maar goed dat was bekend. Ook hele vriendelijke mensen trouwens en duits spreken wij wel.