Geen reacties meer alleen maar oud nieuws

  • Rietje

    Waarom schrijft of vraagt niemand meer iets op deze site

    Is er geen interesse meer ?

    We zien alleen maar oude berichten steeds terug komen

  • Bep

    Rietje ik denk dat het komt omdat er soms zo onaardige antwoorden gegeven worden,

    veel oude bekende op deze pagina zijn om die reden vertrokken en willen geen deskundige reactie meer geven op vragen.

    Ik gaf laatst antwoord op een vraag en werd op me vingers getikt omdat ik een fout in de nederlandse taal maakte pfffffff

    Ik lig er niet wakker van maar dit is een voorbeeld, sommige reacties waren en zijn soms bij het kwetsende af,

    lees de discussielijsten maar door dan zie je precies wat en wie ik bedoel.

    Ik vindt het ook jammer want kijk graag op dit forum.

    Groetjes Bep

  • Rietje

    Hoi Bep,

    Bedankt voor je reactie het is jammer dat zo'n interessante site niet door ieder gewaardeerd wordt. Ik hoop dat een aantal aardige mensen blijven reageren .

    Wij hebben er veel nuttige tips van kunnen gebruiken en ook tips gegeven.

    Fijne cruise dagen

    een trouwe cruisefan Rietje

  • Rietje

    Hoi Bep,

    Bedankt voor je reactie het is jammer dat zo'n interessante site niet door ieder gewaardeerd wordt. Ik hoop dat een aantal aardige mensen blijven reageren .

    Wij hebben er veel nuttige tips van kunnen gebruiken en ook tips gegeven.

    Fijne cruise dagen

    een trouwe cruisefan Rietje

  • Hendrik de vierde

    Dag Rietje,

    heb meteen maar wat geplaatst.

    Vertel ons eens wat over je laatste cruise…..

    groetsels van Hendrik

  • Albert

    Ha die Hendrik,

    Ja Rietje heeft best een leuk verhaal

    Althans hebben ze mij al verteld o.a. over de uitbraak van……… je raad het al

    Heb zojuist een reisje op de Prinsendam gemaakt, was ook het Noro aan boord maar na enkele dagen is de code rood opgeheven.

    Er waren ongeveer 60 Nederlanders aan boord de rest van de andere kant.

    Ondanks dat er in de Ocean Bar een hele goede Philipijnse band zat, was het op een tiental Nederlanders en een enkele Australiër na uitgestorven elke avond.

    Ik weet het, de HAL staat er om bekend dat het een tamme bedoening is, maar als je de Philipijnseband pauze geeft op het moment dat de Showroom at Sea afgelopen is dan heeft dat toch ook wel een beetje met foutief managment te maken denk ik zo!

    Groetjes,

    Albert

  • Rietje

    Hoi Hendrik,

    Ben je ook weer in het land ? Maar vertel eerst eens hoe was je trip met de Rich and Famous people heb je mooie landen bezocht wij in ieder geval wel ook het Carnaval in Rio was spectaculair ook op de Amazone mooie trips gemaakt alleen hebben we 26 dagen code rood op de Maasdam gehad . Wij hebben geen G.I.S gehad het was wel hinderlijk .

    We hebben ook weer leuke mensen ontmoet en kijken uit naar de volgende cruise