Nieuw Amsterdam service

  • Albert

    De Nieuw Amsterdam met Master Bas van Deuren, zou vandaag Lesbos aan doen.

    Door harde wind, waardoor het onverantwoord was te tenderen, heeft de Master moeten beslissen de haven links te laten liggen.

    Je kan het overslaan van de haven natuurlijk jammer vinden, maar de natuur elementen laten zich nu eenmaal niet dwingen.

    Om de passagiers hiervoor enigzins te compenseren heeft de Master het internet vrijgegeven voor de passagiers

    Een prachtig gebaar van de Master van de NADM wat zeker veel lof verdient van de passagiers, alle (ex) HAL medewerkers en cruisers met het hart op de juiste plaats.

    Albert

  • Albert

    Sorry, schrijffout moet zijn Master Bas van DREUMEL

    Albert

  • Hendrik de vierde

    Dat noem ik service!

    Op onze laatste cruise miste de Voyager van Regent 2 havens met alleen “sorry”

    In de kleine lettertjes staat dat dit kan gebeuren, maar enige tegemoetkoming zou mooi zijn

  • Albert

    Dat bedoel ik Hendrik

    Het ligt niet alleen aan de rederij

    Ook de betreffende leiding op het schip is van grote invloed in het proces

    Dat kleine beetje extra is nu juist wat wordt gewardeerd en waar over gesproken wordt.

    En dan wel in positieve zin, wat meer op brengt als welke dure advertentie dan ook.

    Dus alle lof voor kapitein van Dreumel voor zo een initiatief.

  • Hendrik de vierde

    Albert U begrijpt mij:D Het is het gebaar!

    Al had die Regent kapitein maar een flesje bubbels aangeboden voor het ongemak, dat had niets gekost want Champagne zat toch al in het pakket.

    Internet idem, dat krijg je gratis bij 22 dagen aan boord, wij waren er slechts 21…