Hallo allemaal,
Mijn naam is Jaleesa Damen en ik studeer Tourism Management aan de Breda University of Applied Sciences. Momenteel zit ik in de afstudeerfase van mijn studie en daarvoor schrijf ik een scriptie met als onderwerp; ‘Het optimaliseren van cruisevakanties door middel van extra hotelovernachtingen voor aanvang van of na afloop van de cruise’.
Om dit te onderzoeken heb ik een enquête gecreëerd rondom dit onderwerp. Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 à 10 minuten in beslag nemen en is geheel anoniem. (Zie link naar de enquê onderaan dit bericht).
Het doel van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in de wensen en behoeften van cruise reizigers rondom dit onderwerp. Op deze manier kan het cruise product in de toekomst beter geoptimaliseerd worden doordat het beter zal aansluiten bij de voorkeuren van reizigers. Zo kunnen er bijvoorbeeld meer cruise pakketten inclusief hotelovernachtingen aangeboden worden indien hier de vraag naar is.
De doelgroep van de vragenlijst is mensen die al wel eens op cruisevakantie zijn geweest en zo te zien is er binnen dit forum een hoop kennis en veel ervaring aanwezig rondom dit type vakanties. Het zou super erg gewaardeerd worden als u zou deelnemen aan de enquête en ik ben van mening dat er veel waardevolle informatie naar boven zal komen.
Onderstaande link zal u doorsturen naar de desbetreffende vragenlijst:
https://forms.office.com/e/WkBMM3G4b5
Alvast heel erg bedankt voor uw tijd en moeite en mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om deze te laten horen.