iemand vragen over werken cruiseschip?

• monique

Hallo,

Ik ben Monique en ik werk nu al voor meer dan 4 jaar op een cruiseschip. Als er vragen zijn kun je me die stellen en ik zal proberen te antwoorden.

Groetjes Monique

• Anke van den Elzen

Beste Monique,

Ik doe op dit moment een opleiding voor toeristisch managment.

Volgend jaar studeer ik af en ik zou daarna graag een paar maanden willen werken op een cruiseschip, om ervaring op te doen en wat meer te zien.

Heb jij misschien tips voor mij met betrekking tot informatie daarover, ik kan namelijk op internet weinig vinden over tijdelijk werk op een cruiseschip.

En voor welke functies zou ik denk je in aanmerking komen.

• roberto barbosa

Ik wil graag ook op een cruis schip werken maar ik weet niet waar ik moet beginen ik werk nu in een hotel 4 steren hotel ik kan goed met mensen om gaan en ik spreek diverse tallen

ik werk nu bij het receptie als chachur.

mijn nummer 0610116851

• kate Eagles

Hoi,

Mijn naam is Kate en ik zou graag een halfjaar op een cruiseschip willen werken, zou jij mij kunnen vertellen wat ik dan precies moet doen en bij wie ik het beste terecht kan. Ik zou graag in de caribean willen werken.

groetjes Kate

• monique

Hallo Kate,

Je kan het best contact opnemen met www.info-cruise.nl want zij hebben echt alle info die je nodig hebt. Je kunt aan mij de vragen stellen over b.v. het leven aanboord. En voor schepen die alleen in de caribean varen kun je hun sites nakijken met het vaarschema!!

Ik hoop dat ik je zo verder heb geholpen en veel succes!

Monique

• guido

hoi monique,

vertel eens over het leven aan boord. ben ik wel benieuwd naar.

wat voor soort schepen, welke vlag, welk vaargebied enz.?

kan je zelf vaak de wal op? worden je reiskosten vergoedt?

worden je keuringen/monsterboekje vergoedt? krijg je thuis doorbetaald? hoelang is je term? 7 dagen in de week,12 uur per dag werken? strenge hierachie?

• Yee-Mee Mok

Hoi Monique!