GRATIS info, werken op cruiseschip.

• Cruiseweb.nl

Jarenlang ben ik zeer geinterreseerd in cruiseschepen en sinds 1998 ben ik werkzaam als scheepsfotograaf bij onder andere de Holland America Line en Royal Caribbean International. Het bevalt mij uitstekend, ik heb al heel veel van de wereld gezien en het verdient redelijk. Uit hobby heb ik de website www.cruiseweb.nl gemaakt. Met informatie over cruisen maar ook met een banensite. GRATIS informatie en links naar (bijna) alle rederijen met een banensite. Neem eens een kijkje.

Bert Hagenaar, Cruiseweb.nl

• laumans

graag info over een werkvakantie ongeveer4 weken als vakantie !!

• j.klein.breteler

Graag zou ik informatie willen ontvangen. Met dank en vriendelijke groet,

Judith Klein Breteler

• ricardo.Dhawtal

ik wil heel graag werken op een cruis schip daarom wil ik bijna ales wetten over het werk op een cruis al vast bedankt.

groetje . ricardo

• ricardo

bedankt van je bericht.ik wil werken als magazijnmedewerker, matroos,nachtwacht,ik wil een beetje van alles wetten en welke banen je alemaal heb op een cruis.dus een betje van alles.

• ricardo

hoi ik heb gewerkt als magazijn,beveiliging, maar ik heb het diploma niet van en ik zou wel willen werrken als magazijn, als nachtwacht,materoos, beveiliging op een cruisschip wil ik werken ik wil ales van wetten wat me kansen zij mijn opleiding zijn L..T.S. en M.B.O alvast bedankt. groetjes van ricardo.

• Brenda

Hoi Ricardo,

Ik ken wel mensen die nog beveiligers zoeken dus als je interesse hebt kan je even mailen.

Groetjes

Brenda

• Michael van Ginkel

Hallo Brenda,

Ik weet dat deze berichten 3 jaar geleden geschreven zijn maar misschien heb je nog steeds mensen nodig. Ik ben op dit moment werkzaam als aankomend security officer in victoria hotel amsterdam. Ik heb tot maart 2014 een contract en daarna lijkt het mij leuk om een aantal maanden als beveiliger op een cruiseschip te werken. Hopelijk ontvang je dit bericht.

Mvg,

Michael van Ginkel

Michael_01_6@msn.com

06-36140415