info cruise

• esther

hallo,

Ik lees dat veel berichten van mensen die info willen over cuises maar daar niet voor willen betalen. Zelf ben ik naar Info-Cruise gegaan en je moet welliswaar betalen (eenmalig !!) maar dan krijg je ook alle antwoorden die je wil weten, tevens pewrsoonlijke begeleiding tot je een baan gevonden hebt en alle adressen van maatschappijen die voor jou van belang kunnen zijn. EEN ABSOLUTE AANRADER !!! Het is het geld dubbel en dwars waard want solliciteren zonder goede begeleiding is haast niet te doen.Voor info kun je dus bellen naar 020-4275146 en vraag naar Michel van de Pol.

• Cruiseweb

Esther,

Ik ben voor vele jaren zeer geinterreseerd in cruiseschepen en werk sinds enkele jaren als fotograaf voor meerdere rederijen. Info-Cruise kan je inderdaad helpen maar de informatie die hun verstrekken kan je ook op het internet GRATIS vinden. Ik heb ooit van hun het boek ontvangen en er blijken veel fouten in te staan. De informatie is niet compleet of verouderd en vooral de adressen die hun geven zijn niet altijd correct. Kijk eens op mijn site www.cruiseweb.nl (banensite).

Het voornaamste is echter dat mensen die op een cruiseschip willen werken geen idee hebben hoe het zit. Het is GEEN vakantiebaantje. Als je zeker weet wat je wilt en KAN dan is de kans groot om een baan te vinden. Solliciteer bij ALLE mogelijke rederijen/agentschappen i.p.v. één sollicitatiebrief te schrijven en dan af te wachten.

Veel van mijn vrienden/familie zijn “jaloers” op mijn baan, en inderdaad ik zou niet anders willen. Maar door hun wordt toch vaak gedacht dat je hele dag op het strand ligt, bakken met geld verdiend, enz. Het is hard werken (lange dagen) en vooral het sociale aspect kunnen veel mensen niet begrijpen. Je werkt, eet en slaapt voor 6 of meer maanden samen. Privancy heb je niet, maar wanneer je hier goed mee om kan gaan dan maak je veel vrienden en heb je de tijd van je leven. Ik zie het nog steeds niet als een baan maar als een levenswijze.

Voor informatie mailen naar: info@cruiseweb.nl

Bert