Wie wil er werken aan boord van een river cruise s

• Ricardo

hoi hoi daar

ik ben op zoek naar mensen die heel graag in de keuekn of bediening van

een river cruise schip willen werk

ik ben erg hard op zoek naar mens die het durven en aan kunnen en hun vak verstaan en horeca ervaring hebben

je werk 6 weken en bent 3 weken vrij alles door betaalt

en een goede betaaling en tip geld

engels is wel nood zakelijk amerikaanse gasten

wie HELPT mij

groetjes ricardo

je kunt mij dag en nacht berijken op het nummer voor meer info

0031 (0) 648332220 van uit buiten land

van uit nederland 0648332220

mail me

rivernl@zeelandnet.nl

• Sheldon Claus

ja intresse onder voorbehoud, alleen wil ik weten, waar word er gevaren en wat is de vergoeding.

man

25jaar

woonplaats Hengelo (o)

Ervaring in Horeca.

tel 0748501450

0627402884

groet Sheldon.Ricardo schreef:

>

>

> hoi hoi daar

> ik ben op zoek naar mensen die heel graag in de keuekn of

> bediening van

> een river cruise schip willen werk

> ik ben erg hard op zoek naar mens die het durven en aan

> kunnen en hun vak verstaan en horeca ervaring hebben

> je werk 6 weken en bent 3 weken vrij alles door betaalt

> en een goede betaaling en tip geld

> engels is wel nood zakelijk amerikaanse gasten

>

> wie HELPT mij

> groetjes ricardo

> je kunt mij dag en nacht berijken op het nummer voor meer info

> 0031 (0) 648332220 van uit buiten land

> van uit nederland 0648332220

> mail me

> rivernl@zeelandnet.nl

• Sascha van Vessum

Ik wil heel graag meer informatie over het werken op een cruiseschip bij jullie. Graag zo snel mogelijk want ik ben dringend op zoek naar een leuke baan. Ik heb al zeer veel ervaring in de horeca en ben al vaker voor langere tijd van huis geweest dus dat is geen probleem. Bellen lukt helaas niet dus vandaar via deze weg. Mijn telefoonnummer is 0621515146 bellen jullie snel!

vriendelijke groeten Sascha van Vessum

• Sascha van Vessum

Hoi Ricardo,

Ik heb je gister aan de telefoon gehad over de functie helaas was hij al vergeven. Ik zou je terug bellen over het nummer in Zwitserland want daar stonden missschien nog wel vacatures open. Dit nummer heb ik vandaag gekregen maar klopt niet. Helaas! Het is ontzettend moeilijk om jou te bereiken via telefoon want die staat vaak uit dus vandaar via deze weg gaat het misschien beter. Heb jij het goede nummer van Zwiterland voor mij. en of zijn er misschien andere vacatures vrij. Of weet je andere maatschappijen waar ze ook met een aantal weken op een aantal weken af werken. Ik ben echt dringend op zoek heb behoorlijk veel ervaring en zou hget heel leuk vinden om binnenkort aan de slag te kunnen op een cruiseschip. Ook is mij aangeboden om naar een bij eenkomst te komen in Amsterdam met de nodige kosten er aanvast, heeft dit zin? of heb je andere tips of informatie alles is welkom! Vriendelijke groeten Sascha

• Cruiseweb

Sascha,

Kijk eens op de banensite van www.cruiseweb.nl voor alle informatie, adressen en vacatures.

Bert www.cruiseweb.nl info@cruiseweb.nl

• Milou van Wieringen

Hoi

Mijn naam is milou van wieringen en ben 27 heb enige tijd horeca ervaring en heb ook een cruise ship vaardigheids cursus gedaan, maar nooit verder iets gedaan ermee. Maar na vele verschillende banen zoek ik een uitdaging, ik ben geen 9-5 type en erg flexibel. Ben stress bestendig en heel enthousiast en creatief. Hopelijk hoor ik snel iets terug. Groetjes Milou

• Vera van der Horst

Ik ben geinteresseerd in om te werken op een cruiseschip.

Alleen vraag ik me af of er naar leeftijd gekeken wordt.

Mijn leeftijd is 50 jaar (zie er jonger uit) en ik ben hoogopgeleid.

Ook ben ik bereid alle wekzaamheden te doen waar vraag naar is.

vriendelijke groeten

Vera van der Horst

• martijnkarman

hallo river cruise

ik ben voor dit sezoen nog wel beschikbaar en heb enige scheeps ervaring +_ 5jaar als bedieningsmedewerker en assistend restaurant manager en werk mijn hele leven in de horeca en ben nu 33 als u interesse heeft verzoek ik u contact met mij op te nemen cv en referenties op aanvraag leverbaar

met vriendelijke groet m karman

• Stefan Laan

Hallo,

Ik ben stefan 39 jaar ben op zoek naar iets nieuws in mijn leven woon nu in Maastricht maar wil terug naar mijn roots amsterdam e.o. heb werk ervaring in een instellingskeuken bejaardenhuis wil alles leren ben een hard werker vanaf mijn 12 jaar al aan het werk mocht u werk hebben graag contact opnemen 0641721498 Groetjes Stefan