vacature aangeboden aanboord van een river cruise

• Ricardo

hoi

dit is een facature

voor werk aanboord van een nieuw river cruise schip van een hele bekende en grote maatschapij die personeel zoek

KOKS / KELNERS / SERVERSTERS

wie beheerst engels en is bereid om 6 weken te werken en 3 weken vrij het hebben

en alles door betaald

met goede verdiensten

voor meer info kun je bellen

vanuit nl 0648332220

van uit het buitenland 0031648332220

• Rutger Bierling

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij reageer ik op uw vacature op het internet.

Ik ben zes jaar werkzaam in de horeca en wil nu een avontuur aangaan op een cruiseschip.

Mijn vraag naar u is mij wat informatie te verstrekken over het werken en het solliciteren bij uw maatschappij.

Graag zie ik uw reactie snel tegemoet.

Hoogachtend,

Rutger Bierling

• Priscilla Blaauw

Ricardo,

Naar aanleiding van je vacature wil ik graag reageren. ik ben nu momenteel werkzaam in een hotel voor mijn stage voor school. Ik ben vanaf september 2002 beschikbaar want dan ben ik klaar met mijn stage. Graag zou ik wel wat ervaring willen opdoen op een cruiseschip. Ook beschik ik over de engelse taal en communicatieve vaardigheden. Ik hoop dat je wilt reageren op mijn aanvraag en kun je eventueel vermelden hoe we varen en wat ik ermee kan verdienen.

Groetjes

Priscilla

• ricardo

geachte pricilla

je kunt altijd eens contact met

mij op nemen en dan zal ik eens

kijken of er dan in die periode een facture vrij is of komt

groetjes ricardo

rivernl@zeelandnet.nl

• Dennis Mordang

Goedenavond

Ik zag op internet uw facature, ik ben benieuwd naar de funktie die uw aanbiedt. Ik ben momenteel werkzaam als chef kok in een hotel in duitsland. Ik wil ter zijne tijd van baan veranderen. Kunt u wat informatie toe sturen over de desbetreffende funktie.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet.

Dennis Mordang

Feldstrasse 28

59955

winterberg Duitsland.

email: dmordang@lycos.nl

• marije janssen

Ik ben nu net op deze site…en ik wil eigenlijk meer informatie verzamelen over werken op een cruise-ship.

Ik ben erg nieuwsgierig..ben reislustig en ik wil zoveel mogelijk ervaring opdoen, vandaar dat ik nu aan het rondkijken ben wat mijn mogelijkheden zijn.

Ik weet niet in hoeverre jij ( jullie, u??) mij hiervan kunnen informeren…maar ik hoop dat er toch enige nuttige informatie aan mij verstrekt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Marije

• Karolien Bielen

Ik ben op zoek naar informatie over het werken op een cruiseschip vermits ik dit graag zou willen doen. Maar ik weet niet of ik in aanmerking kan komen vermits de meeste vacature betrekking hebben op mensen met enige ervaring in het hotelwezen. Ik ben afgestudeerd als gegradueerd in bedrijfskunde en handelswetenschappen een administratieve richting op hogeschool niveau. Ik heb dus een goede kennis van computers en beheers het nederlands, engels en frans van goed tot zeer goed. Kan ik evengoed in aanmerking komen voor een functie op een cruischip, eventueel als receptioniste of verkoopster, ook zonder ervaring?

Gelieve mij hiervan op de hoogte te brengen.

Danku

Karolien Bielen

25-06-02

• sascha van Vessum

Ik ben zeer geinteresserd in de openstaande vacature graag zou ik wat meer informatie willen over de functie serveerster. Helaas heb ik geen e mail wel een mobiel nummer 0621515146. Ik heb u al een aantal keer geprobeert te bellen maar helaas lukt dat niet. Hopelijk neemt u contact met mij op. Ik heb zeer ruime ervaring in de horeca. Met vriendelijke groeten sascha.

• Horijon Melissa

Geachte ,

Graag zou ik willen reageren op u vacature.

Ik ben al een tijdje geintreseerd in het werken op een cruise schip.

Daar zou ik nu graag werk van maken.Ik ben onmiddelijk beschikbaar,

indien u meer gegevens wenst te bekomen gelieve zo snel mogelijk

contact op te nemen.

Met vriendelijke groeten

Horijon Melissa

• Angelique Musschoot

geachte,

Ik zou graag reageren op uw vacature.

Ik zou zeer graag werken op een cruise-schip in de food and beverage afdeling.

Ik heb horeca studies gedaan en heb ook praktijkervaring in de horeca.

Ik ben onmiddelijke beschikbaar.

Ik kijk uit naar een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Musschoot Angelique

Angelique Musschoot

Puymoortelstraat 3

8720 Dentergem

België