Hallo allemaal,
Mijn buurman (ver in de 70, avontuurlijk ingestelt, maar geen kennis van internet) vroeg me, of ik er achter kon komen wie de reder is van de m/s mexica en de m/s olmeca.
Het zit namelijk zo. Hij is vroeger zelf zeeman geweest, en er schijnen dus containerschepen (zoals genoemde) te bestaan, die ook een x-aantal passagiers meenemen als cruisegangers. Herinneringen speelden op bij mijn (nog erg vitale) buurman.
De reis zou vanuit Bremen naar Puerto Rico naar Dominicaanse Republiek naar Mexico naar Venezuela…etc…via Antwerpen weer naar Bremen gaan.
Nu heb ik al wel kunnen uitvinden welk reisbureau het organiseert, maar nog steeds niet welke reder (alleen dat het onder cypriotisch/ liberiaanse vlag vaart) de schepen beheert. Jullie begrijpen, ik wil graag de reder weten…maar ook (als het even kan) weten of het wel betrouwbaar is… en is het reisbureau (mocht iemand er meer van weten) Weggis (CH) ook een betrouwbare partner.
Ik hoop dat iemand dit bericht nog binnen 2 dagen leest…ook daarna zijn antwoorden welkom, maar des te eerder des te beter, want hij wil deze week het liefste al boeken.
Alvast dank.
Eric.