Op dit moment begin ik aan mijn laatste jaar van de opleiding communicatie. Vanaf augustus 2003 zoek ik werk op een cruiseship. Wie heeft dit al eens gedaan of kan mij hierbij helpen????
haai alles goed? heb je al antwoord gekregen of niet? in ieder geval heb ik 1 goede raad voor jou. ik weet niet of je al gehoord hebt van “info-cruise international” dit is een nederlands organisatie die maandelijks seminaries organiseerd in amsterdam en antwerpen. surf naar de site en schrijf je in om de info folder te ontvangen en van daar kan je vertrekken. ik heb hetzelfde gedaan en vertrek 3 september voor een half jaar. reken 6 maanden tussen dag van seminarie en vertrek indien je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek na het bijwonen van het respectievelijke seminarie . daar wordt jeuitgelegd wat je precies moet doen om die job te bemachtigen en hoe je moet solliciteren. bonne chance
Hoi Kristof!
Ik ben Veerle en toevallig lees ik hier net jouw antwoord dat je geschreven hebt aan meisjemetroodhaar. Ikzelf ben ook bezig met het zoeken naar een job op cruiseschepen en ik heb het seminarie bijgewoond van Info-cruises. Ik heb mijn sollicitatiepakket naar hen opgestuurd en wacht nu op antwoord. Maar het verwondert mij dat het zo lang duurt alvorens je kan vertrekken want ik had gehoopt van half november te kunnen vertrekken! En wat me ook niet echt duidelijk is: waar gaan die sollicitatiegesprekken door? En op welk schip mag jij beginnen?
In ieder geval heel veel geluk met je nieuwe uitdaging en hopelijk kan ik ook heel snel vertrekken!
Groetjes, Veerlecuppens kristof schreef:
>
> haai alles goed? heb je al antwoord gekregen of niet? in
> ieder geval heb ik 1 goede raad voor jou. ik weet niet of je
> al gehoord hebt van “info-cruise international” dit is een
> nederlands organisatie die maandelijks seminaries organiseerd
> in amsterdam en antwerpen. surf naar de site en schrijf je in
> om de info folder te ontvangen en van daar kan je vertrekken.
> ik heb hetzelfde gedaan en vertrek 3 september voor een half
> jaar. reken 6 maanden tussen dag van seminarie en vertrek
> indien je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek na
> het bijwonen van het respectievelijke seminarie . daar wordt
> jeuitgelegd wat je precies moet doen om die job te
> bemachtigen en hoe je moet solliciteren. bonne chance
Hallo,
natuurlijk is het leuk om op een cruiseschip te werken, maar ik hoop dat je ook de consecenties er van afweet. Ik heb nog niet op een cruiseschip gewerkt, maar ik ben al veel te weten gekomen via de website www.antarctica.cruise-travel.nl
Je werkt ongeveer op een cruiseschip 10 a 12 uur op een dag, en je krijgt verdient ongeveer € 3.000, - netto per maand (exclusief de fooien). Ik zelf ben volgend jaar klaar met mijn opleiding van de Middelbare Hotelschool, en hoe hoger je opleiding is des te meer je betaald krijg. Wil je echt veel verdienen raad ik je aan om als bedienster te gaan werken, want dan verdien je heel erg veel fooi, en dus ook heel erg veel geld. Een collega van mij heeft daar al bij gewerkt, en heeft in 6 maanden tijd € 30.000, - verdiend.
Groetjes van Jasper
Hallo,
natuurlijk is het leuk om op een cruiseschip te werken, maar ik hoop dat je ook de consecenties er van afweet. Ik heb nog niet op een cruiseschip gewerkt, maar ik ben al veel te weten gekomen via de website www.antarctica.cruise-travel.nl
Je werkt ongeveer op een cruiseschip 10 a 12 uur op een dag, en je krijgt verdient ongeveer € 3.000, - netto per maand (exclusief de fooien). Ik zelf ben volgend jaar klaar met mijn opleiding van de Middelbare Hotelschool, en hoe hoger je opleiding is des te meer je betaald krijg. Wil je echt veel verdienen raad ik je aan om als bedienster te gaan werken, want dan verdien je heel erg veel fooi, en dus ook heel erg veel geld. Een collega van mij heeft daar al bij gewerkt, en heeft in 6 maanden tijd € 30.000, - verdiend.
Groetjes van Jasper
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?