Wie kan mij helpen??

• Linda

Beste allemaal,

Ik zou graag mijn ouders tracteren op een cruise, voor hun 25 jarig huwelijk. Nu heb ik wat rondgekeken op internet en zie alleen maar hele hoge prijzen… Hebben jullie een idee waar ik een goedkopere cruise zou kunnen vinden (2 personen, ongeveer een week, ergens in maart, tot 200 euro per persoon)? Het mooist zou het zijn als ik zo'n cruise kan vinden die langs mooie tropische gebieden gaat (Caribbean enzo), maar ik ben bang dat dat niet haalbaar is. Maar Griekenland, Turkije of Spanje zou ook prima zijn hoor!

Jullie zouden mij er erg mee helpen!

Alvast bedankt!

Groetjes, Linda.

• h.brink

Helaas voor 200 euro kan je geen cruise maken. Cruise op zich zou misschien nog wel kunnen. Er zijn momenteel 3-5 daagse cruises in het Caribbisch gebied, voor minder dan 300$, maar dan moet je er nog wel heen.

Ook vanaf Cyprus zijn soms hele goedkope cruises voor een paar dagen, maar hiervoor geldt hetzelfde.

Voor meer info over cruises kijk op mijn site http://members1.chello.nl/~h.brink01/

H.Brink

Ned. Cruise Site

• wendy

Beste Linda,

Ik denk dat je voor 200 euro niet ver zal komen omdat de havengelden in de carribean vaak al zoveel kosten. Ik hab zelf al meerdere cruises gemaakt in het middelandse zee gebied en het enige wat ik je aan kan raden is even te kijken op cruisefactory.nl of bij cruisetravel (staat ook op internet).Vraag als je iets naar je zin hebt gevonden wel direct naar bijkomende kosten, want een aanbieding die ze doen is vaak zonder luchthavenbelasting, havengelden, fooien(!), reserveringskosten, evt. hotelovernachting, calamiteitenfonds en verzekeringen.

Een reis van bijvoorbeeld 900 euro kan dan makkelijk oplopen tot 1500 euro.

Ik wens je evengoed veel succes en hoop dat je iets zult vinden.

Wendy.