Graag info van mensen die op een cruiseschip hebbe

• Joyce

Graag wil ik volgend jaar zodra ik mijn studie marketing-communicatie heb afgerondt voor een periode op een cruiseschip werken.

Graag een administratieve functie.

Ik zou graag van mensen die al eerder zo een soortgelijk functie hebben beoefend op een cruiseschip wat vragen willen stellen en hoe hun ervaring is geweest.

• Claudia

In een soortgelijke functie heb ik niet gewerkt (ik was croupier) maar weet wel veel van werken aan boord…. Als je vragen hebt, hoor ik het wel…..

Claudia

• Joyce

Hoi Claudia,

Ja ik heb wel enkele vragen.

Ik wil volgend jaar zomer het liefst 3 maanden op een cruiseschip gaan werken, om eerst te kijken of het me bevalt.

Maar als ik het aanbod van cruises zie vind ik het zo moeilijk om daar een keuze uit te maken hoe heb jij dat aangepakt?

En ik zou ook graag willen weten hoe dat zit met je slaapruimte en vrije tijd want hoor van veel mensen dat het alleen maar werken en werken is.

Hoe heb jij dat ervaren?

En natuurlijk wat ongeveer de verdienste zijn?

Alvast Bedankt voor je reactie

Groetjes Joyce

• Mariëlle Leufkens

Hallo Claudia,

ik zag jouw reactie op een mailtje van iemand anders en vroeg me af of je mij misschien van (ongeveer) dezelfde informatie kunt voorzien..?

Ook ik wil graag komend jaar een tijd weg en graag op een schip werken. Ik heb hotelschool en facility management gestudeerd en wil graag iets gaan doen in dat werkveld. Net als het meisje dat jou al eerder heeft gemaild, vraag ook ik me af waar je begint. Wie/wat/waar benader je? Hoe weet je welke maatschappij je moet hebben? En hoe verloopt het daarna?

Een heleboel vragen, maar als je een keer tijd hebt, zou ik het graag van je horen!!

Alvast bedankt, groetjes van Mariëlle

• anne

Ik heb nu 2 keer op een cruiseschip gewerkt, en het bevalt me prima. Het is echt heel gezellig en het verdient redelijk tot goed. Er is een bedrijf in Breda dat voor de werving van personeel in Nederland zorgt. Via dat bedrijf heb ik dus al 2 keer werk gevonden op 2 verschillende cruiseschepen. Je kan met dit bedrijf in contact komen, door een e-mail te sturen naar :laurazadelhof@hotmail.com.

Je moet dan een solicitatiebrief schrijven en een c.v. opsturen. Het kost je €15,- ze helpen je dan met je keuze voor welk cruiseschip, welke baan, salaris en al dat soort dingen. het heeft me echt geholpen, en ik ga binnenkort weer via hun op een cruiseschip werken.

• nathalie

Hoi Marielle,

graag wil ik weten of je ondertussen al wat meer informatie hebt. Ik ben ook niet bekend in deze wereld maar wil wel enorm graag een paar maanden op een cruiseschip werken. Alleen geef ik de voorkeur aan Mid. zee gebied, dus niet eerst een eind vliegen. Nog tips??

Dank je!Mariëlle Leufkens schreef:

>

> Hallo Claudia,

>

> ik zag jouw reactie op een mailtje van iemand anders en vroeg

> me af of je mij misschien van (ongeveer) dezelfde informatie

> kunt voorzien..?

>

> Ook ik wil graag komend jaar een tijd weg en graag op een

> schip werken. Ik heb hotelschool en facility management

> gestudeerd en wil graag iets gaan doen in dat werkveld. Net

> als het meisje dat jou al eerder heeft gemaild, vraag ook ik

> me af waar je begint. Wie/wat/waar benader je? Hoe weet je

> welke maatschappij je moet hebben? En hoe verloopt het daarna?

>

> Een heleboel vragen, maar als je een keer tijd hebt, zou ik

> het graag van je horen!!

>

> Alvast bedankt, groetjes van Mariëlle