wil je werken reageer nu!!!!

• tja.....

voor iedereen die wil werken op een cruise kijk op www.working-on-cruiseship.nl.

Ik heb zelf vorig jaar november gereaageert en binnen een maand was ik aan boord.bij deze org.ben je verzekerd van iets.Als je in bij dat bereau in amsterdam komt dan ben je allen maar 100 euro ligter en niet wijzer.

TIP…..kijk op die site en je zit volgende maand al op een goed ship want hij werkt voor carnaval en royal caribbean.Betere schepen kun je niet hebben!

SUCCES!!!!

• Cruiseweb

Cruise Control is inderdaad een zeer betrouwbaar bedrijf, zij zijn de officiele agent voor Celebrity Cruises (en niet voor Carnival Cruise Lines) en Royal Caribbean International. De link is working-on-cruiseships.nl (en niet ship). Op mijn website vindt je veel informatie over werken op cruiseschepen en ook alle links (ook van Cruise Control). www.cruiseweb.nl

• Adee

Thanx!!

Ga direct kijken, want ik wil over 2 maanden of zo wel vertrekken!!

Groetjes

Adee

• joni patty

ik zou graag meer reacties willen over werken op een cruiseschip, wie kan me daaraan helpen? ik ga zeker naar die ene site toe en heel veel info zoeken op internet maar het is ook leuk om verhalen te lezen over mense die het al een keer gedaan hebben.

wie kan mij aan die verhalen helpen?! alvast bedankt en tot mails!

joni uit Arnhem

• bleyen rudi

mijn vraag is of het mogelijk is om te werken als loodgieter op een cruise ship

>

> zoek dringend werk

• tja

www.workingoncruiseships.nl , je was de s vergetentja….. schreef:

>

> voor iedereen die wil werken op een cruise kijk op

> www.working-on-cruiseship.nl.

> Ik heb zelf vorig jaar november gereaageert en binnen een

> maand was ik aan boord.bij deze org.ben je verzekerd van

> iets.Als je in bij dat bereau in amsterdam komt dan ben je

> allen maar 100 euro ligter en niet wijzer.

> TIP…..kijk op die site en je zit volgende maand al op een

> goed ship want hij werkt voor carnaval en royal

> caribbean.Betere schepen kun je niet hebben!

> SUCCES!!!!