Ik heb weinig ervaring en wil toch werken op een cruise voor een half jaartje is dat mogelijk?
En zijn er ook opleidingen mogelijk binnen een schip?
Werk vinden op een cruiseschip is echt niet zo moeilijk maar weet waar je aan begint het is hard werken. Zelf vaar ik op radiance off the seas van royal caribbean en zit op dit moment in de caribbean. Ik ben waiter aan boord en werk weken van 80 uur of meer zijn eerder regel dan uitzondering. ik ben aan boord gekomen via info cruise uit leeuwarden en weet zo 1 2 3 het adres niet meer mochten jullie meer willen weten meel me gerust. groeten vanaf een zonnig St maarten Edwin p.s nog een week of 4 en dan lekker weer naar nederland, een leuke ervaring maar nooit weer
Hoi Edwin,
Ik ben Kirstin en studeer Toerisme. Ik zou na de zomervakantie ook op een cruise willen werken. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het HEEEL hard werken is, vooral in de bediening. En moeilijk vol te houden. Dat wil ik dus ook niet doen. Ik zou graag social hostess of youth Activities coordinator (spelletjes met de kinderen) willen zijn voor een tijdje. Gewoon ook voor de ervaring.
Kun je nog wel een beetje genieten van alles, of helemaal niet?
Zijn de verdiensten dan in elk geval wel goed?
Als je tijd hebt zou ik graag van je horen!
Kisses from Kissie
Je kunt me mailen op kirstinlentz@hotmail.com
Geachte meneer/mevrouw,
mijn broer (Gilmar Stijnen) en ik (Ana Paula Stijnen) willen graag op een cruiseschip werken als barmedewerker/en ster of kamermeisje.
zou u contact met ons willen opnemen, de nummer is 06-51840320 (van gilmar)
We zijn 20 en 19, en als u personeel nodig heb kunnen we vandaag nog komen op solicitatie gesprek.
hartelijk dank voor uw belangstelling,
Gilmar en Ana Paula Stijnen
Hedastraat 36
2405 BP Alphen AD Rijn
Tel:06-51840320
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?