Ik ben nog nooit op een cruise vakantie geweest, maar het lijkt me wel heel leuk.
Ik hoor vaak dat cruise vakanties vooral overvol zijn met dames en heren boven de 50. Is dat echt zo of is een cruise ook wat voor een jonger stel?
Waren het inderdaad vroeger vooral de oudere rijkere mensen die een cruise maakten tegenwoordig gaan steeds meer jongeren het cruisen ontdekken. Vooral de nieuwe grote schepen hebben uitgebreide faciliteiten voor jong en oud. Kijk eens op mijn website www.cruiseweb.nl en vooral de rubriek tips. Op mijn website vindt je alle rederijen en schepen, nieuws, aanbiedingen, tips en informatie en honderden anderer cruise links. Cruiseweb is de meest complete cruise informatie site van de Benelux. Fijne cruise toegewenst…
Bert www.cruiseweb.nl info@cruiseweb.nl
Cruises zijn zeker ook voor jongere personen interessant. Het hangt er vanaf ,voor welk soort schip je kiest.
Fun-schepen van Carnival - de grote Voyager class van Royal Caribbean en de Grand class schepen van Princess en zeker niet te vergeten de zeilclippers van Star Clippers zijn voor jongere reizigers interessant.
Al deze type schepen met verslagen worden besproken op mijn niet commerciele cruise site. Ik pretendeer niet de grootste cruise site van de Benelux te hebben, doch wel met de meeste eigen artikelen. Indien er nog vragen zijn, wil ik ze gaarne beantwoorden. Mocht je de beslissing nemen om een cruise te maken, is er nu de gelegenheid voor, vanwege de zeer scherpe prijzen.
Veel cruise plezier.
Mvrg. H.Brink - Nederlandse Cruise Site
URL: http://members1.chello.nl/~h.brink01/
Ls
De opleiding Recreatie en Entertainment is een nieuwe opleiding die ik met veel plezier begonnen ben. Onze eerste stage gaat richtin Mallorca en we moeten nu ongeveer gaan beslissen waar we volgend jaar stage gaan lopen. Ik zou graag stage lopen op een cruiseschip, maar ik weet niet of dit kan en als het kan bij welk bedrijf. Zou iemand mij hier informatie over kunnen sturen?
BVD.
STA Vaessen
Wackersstraat 74
6471KB EYGELSHOVEN
Wat een flutsite is dit zeg! Geef mij www.cruiseweb.nl maar, een stuk overzichtelijker en niet alleen maar van die achterlijke foto's van de buitenkant.
Ik betwijfel ten zeerste of deze heer weleens een schip van binnen heeft gezien.
h.brink schreef:
>
> Cruises zijn zeker ook voor jongere personen interessant. Het
> hangt er vanaf ,voor welk soort schip je kiest.
> Fun-schepen van Carnival - de grote Voyager class van Royal
> Caribbean en de Grand class schepen van Princess en zeker
> niet te vergeten de zeilclippers van Star Clippers zijn voor
> jongere reizigers interessant.
> Al deze type schepen met verslagen worden besproken op mijn
> niet commerciele cruise site. Ik pretendeer niet de grootste
> cruise site van de Benelux te hebben, doch wel met de meeste
> eigen artikelen. Indien er nog vragen zijn, wil ik ze gaarne
> beantwoorden. Mocht je de beslissing nemen om een cruise te
> maken, is er nu de gelegenheid voor, vanwege de zeer scherpe
> prijzen.
> Veel cruise plezier.
> Mvrg. H.Brink - Nederlandse Cruise Site
> URL: http://members1.chello.nl/~h.brink01/
Hallo
Wat al eerder beschreven is daar sluit ik mij bij aan vooral op de grotere schepen heb je meer gemengd publiek
Ik heb veel cruises gemaakt met MSC
Ben zelf onder de 50 en mijn zonen van 18 en 20 vinden het helemaal geweldig
Het leuke wat wij ook vinden is zelf de excursies maken op eigen gelegenheid
Verder in de avonden vinden mijn zonen de disco helemaal geweldig en daar zie je jong en oud
groetjes Thera
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?