Meevaren op een vrachtschip

  • Shira

    Hallo

    Voor mijn opa en oma ben ik op zoek naar een megelijkheid om mee te varen op een vrachtschip. Ze zijn al een aantal keer mee geweest op een georganiseerde reis op een vrachtschip en vonden dit fantastisch. Ik ben nu op zoek naar een georganiseerde reis of mensen die misschien 1 hut over hebbem op hun schip. Het probleem met de meeste georganiseerde reizen is namelijk dat ze al te oud zijn. Ze zijn namelijk 82 en 76. Maar nog zeer energiek.

  • NELLY FILIUS

    WAT LEUK ,DAT JE DIT VOOR OMA EN OPA UITZOEKT, ALS JE LEUKE REACTIES HIEROP KRIJGT, ZOU IK HET OOK WEL WILLEN HOREN. mIJN MAN EN IK ZIJN OOK OPA EN OMA EN HEBBEN AL VERSCHILLENDE CRUISES GEDAAN, MAAR HET LIJKT ONS OOK WEL LEUK OM OP EEN VRACHTSCHIP MEE TE VAREN. JE ZIET WEL DAT IK NIET ZO BEDREVEN BEN OP DE COMPUTER, WANT IK WEET NIET EENS HOE IK AL DIE HOOFDLETTERS WEG MOET KRIJGEN. GROETJES NELLY FILIUS, EEN OMA VAN 71 JAAR.

  • Helen van Leeuwen

    Hallo

    Ik zou mijn man willen verrassen om een keertje mee te kunnen varen op een vrachtschip.

    Hij wordt 70 jaar.Is fit ,geen enkel gezondheid-klachten .Ik weet niet of hij allleen zou willen of met mij.

    Als hij alleen al mee kan ,zou héél mooi zijn.

    Ik ben erg benieuwd of dit op deze manier mogelijk is informatie te krijgen daarover.

    vriendelijke groet,

    Helen van Leeuwen

  • Bernadette*

    Google eens :meevaren vrachtschip en verzin zelf wat combinaties dan kom je vanzelf bij iets dat je verder kan helpen.

  • tinca

    Hallo Shira,

    Misschien heb je wat aan deze sites?

    Veel succes met je ‘speurtocht’.

    groet tinca

    http://www.seatravel.nl/of bij http://www.cargoshipcruises.nl/

  • maickel

    hallo mijn naam is maickel en ben stuurman op een vrachtschip die in de binnenvaart zit,

    dat wil zeggen NL,B ,D,F,L afhangelijk waar wij het werk krijgen aangeboden!

    ik kan voor uw ouders misschien wat regelen om een reisje mee te komen,

    we hebben hier een complete woning over met 2 slaapkamers badkamer en keuken en woonkamer met tv enz

    dit moet ik dan wel met mijn baas overleggen dus kan ik u niks verzekeren!

    mocht u meer willen weten bel me dan 0652118802

    met vriendelijke groet maickel

  • Adriana op de Weegh-Schnaar

    Helen van Leeuwen Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    > Ik zou mijn man willen verrassen om een keertje

    > mee te kunnen varen op een vrachtschip.

    > Hij wordt 70 jaar.Is fit ,geen enkel

    > gezondheid-klachten .Ik weet niet of hij allleen

    > zou willen of met mij.

    > Als hij alleen al mee kan ,zou héél mooi zijn.

    > Ik ben erg benieuwd of dit op deze manier mogelijk

    > is informatie te krijgen daarover.

    >

    >

    > vriendelijke groet,

    >

    > Helen van Leeuwen

  • j.meijer

    Kan je vanuit bangkok met schip naar nederland?

  • Johan van der Vleuten

    Hallo,

    Ik wil volgend jaar een reis maken met een vrachtschip. Liefst vertrek Antwerpen of Rotterdam.

    Wie heeft er ervaring met een 7 daagse reis?

    Bedankt.

    met vriendelijke groet,

    Johan van der Vleuten

    Goirle Nederland

  • Gerard Nijkamp

    Geachte heer v.d. Vleuten, Er zijn in Nederland 2 reisbureau*s die zich hierop toeleggen .

    Wij gaan altijd in zee met cargoshipcruises in Ymuiden. email: info@cargoshipcruises.nl-contactpersoon mevr. Iris Langeveld.

    Het andere bedrijf is seatravel.nl uit Zwolle. Ze bieden beiden ongeveer dezelfde reizen aan .Veel succes Gerard Nijkamp