Werken op cruiseschepen (forum)

• Cruiseweb

Nieuw op Cruiseweb is het forum Werken op cruiseschepen. Voor alle vragen, tips, suggesties en reacties over werken en leven als bemanningslid op cruiseschepen en cruiseferries.

Bert

www.cruiseweb.nl

info@cruiseweb.nl

• berend

Geachte heer,

Mijn naam is berend en reageer op een advertentie over werken op een cruiseship.

Ik dacht in iedergeval dat dat de bedoeling was van deze advertentie.

Nou is mijn vraag heeft u ook werk voor mij.

Alvast bedankt,

Hoogachtend,

Berend

16 jaar

• Pieter

Kan u mij meer informatie geven over dit thema?

Dank bij voorbaat.

Hoogachtend, Pieter

• Hans van Valen

Hey Bert,

misschien kun jij me meer vertellen over werken op een cruiseschip,

Ik zoud namelijk graag voor een paar maanden op een cruiseschip willen

werken, om mijn talen wat op te krikken en om eens ander gedeelte van de

wereld te zien in plaats van alleen maar dat platte Nederland.

Ik weet alleen totaal niet hoe ik dit moet aanpakken.

Ik hoop dat jij me hiermee een beetje kunt helpen.

Hopelijk hoor ik wat van je.

Met Vriendelijke Groeten,

Hans van Valen

• veronica

Ik zou graag willen werken op cruise in de huishouding ofzo. Ik wil ook wel een opleiding volgen om iets anders te kunnen op een cruiseschip. graag wil ik hier meer informatie over. of dat er open vakatures zijn

• Babette

Als je informatie wil over werken op een cruiseschip kun je beste naar de site www.info-cruise gaan. Daar vind je veel informatie over hoe je het beste kan solliciteren, welke functies er zijn etc. etc. Hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Groetjes Babete

• Cruiseweb

Babette,

Info-Cruise vraagt maar liefst € 100,- voor een seminair waarbij je nog steeds zelf moet solliciteren. Op mijn site vindt je GRATIS alle informatie en adressen naar rederijen en agentschappen waar je ook GRATIS kunt solliciteren.

Bert Hagenaar

www.cruiseweb.nl

info@cruiseweb.nl

• CINDY VELTENS

Hoi,

Ik kom uit Antwerpen , Belgie en i kvind het zeer moeilijk om accurate informatie te vinden omtrent een job op een cruiseschip. Ik heb de laatste vijf jaar een groot deelvan de wereld gezien, maar nu zou ik graag op een schip werken zodat ik mijn grootste hobby, met name reizen , kan combineren met werken. Ik heb de laatste zeven jaar part-time gewerkt als hostess in de Stadsschouwburg en het zou prettig zijn indien ik zulk een job kon uitoefenen op het schip.

Kan U me aan enkele adressen en /of tips helpen?

Ik dank U bij voorbaat.

hoogachtend,

Cindy Veltens

email:cindyveltens@hotmail.com