Voor wie binnenkort meer uit zijn of haar vliegreis wil halen geef ik handige onbekende tips voor het boeken van een vliegreis en laat ik je zien hoe je kunt genieten van extra comfort tijdens je vlucht voorafgaand aan de cruise zonder extra kosten te hoeven maken. Sterker nog iedereen die met o.a. KLM vliegt kan na 1 retourvlucht al in aanmerking komen voor gratis vliegtickets of hotelovernachtingen in 4* en 5* hotels. Hoe dat kan?
Bezoek mijn site www.letsfly.nl en je kunt meer te weten komen over diverse voordeeltjes waar anderen naar zoeken en die ik reeds gevonden heb. Let wel, bij mij kun je geen tickets boeken, maar tref je alleen informatie voor het vliegen naar inter-continentale bestemmingen. LetsFly is een onafhankelijke site van Frequent Flyers voor Frequent Flyers. Tip, kijk vooral op de pagina waarop vermeld staat welke maatschappij de meeste beenruimte biedt in de Economy Class. Want wie minimaal 8-10 uur in een vliegtuig zit mag en kan best een stuk royaler zitten, doe met dit overzicht je voordeel.
Surf dus eerst naar LetsFly voordat je aan boord stapt van een cruiseschip.
Graag tot ziens op mijn homepage.
David