eerste cruise

• Lambert Meevissen

hoi,wij willen wel eens een cruise maken maar door het vele aanbod weet ik niet goed hoe ik de beste en niet dure cruise moet vinden. TIPS???? of uit ervaring?????

• Cruiseweb

Lambert,

Kijk eens op mijn website www.cruiseweb.nl voor alle informatie en tips…

Fijne cruise toegewenst…

Bert Hagenaar

www.cruiseweb.nl

info@cruiseweb.nl

• John Damen

Beste Lambert,

Om te kijken of een cruise wat voor jullie is kunnen wij uit eigen ervaring d het schip “the fascination” van carnival cruises erg aanbevelen. Het is “maar” een vijfdaagse cruise, maar het geeft een goed beeld wat een cruise is. Hij begint en eindigt in Miami gaat naar key West en dan door naar Mexico en de laatste dag zit je alleen maar op zee. Voordat je begint zit er een weekend Miami aan vast dus kun je ook nog genieten van het amerikaanse leven.

• Bertrand

Lambert,

Festival is een prima rederij om mee te starten. Wij hebben 2 jaar geleden met de European Vision op haar 2e vaart gezeten in de Middellandse zee, 7 dagen.

Zeer ontspannen, goed verzorgd.

Zeer zeker de moeite waard!

Eenmaal gecruised dan ben je voor altijd verslaafd!

Succes,

Bertrand

• remko

Hoe sjiek is zo'n cruise? Moet je altijd met een stropdas aan het diner verschijnen??

• J. van Huizen

Remco,

dit is per cruisemaatschappij verschillend.

Op de sites van de diverse maatschappijen vind je de informatie hierover.

Succes J. van Huizen

• nico

Ik heb dit jaar voor eerst deelgenomen aan een cruise. Dit was echter op een vrachtschip. Een heel aparte ervaring.Je moet wel jezelf kunnen vermaken.

Maar de vrijheid die je geniet is overweldigend. Je kan het hele schip bewandelen

van de machinekamer tot op de brug. Je eet samen met de kapitein en officieren

alsof je in een viersterrenhotel dineert. Maar je draagt gewoon je vrijetijdskleding.