gratis informatie werken op cruiseschepen

• sander

beste mensen en crew

ik ben sander en werk momenteel voor de firma festival cruises.

nadat ik sucsesvol mijn contract bij holland river line en star clipper cruises heb beeindigd heb ik een nieuwe hobby gekregen het beantwoorden van vragen van mensen die willen werken op cruiseschepen.

bij deze zeg ik wel dit voordat u een vraag stelt weeg goed af van te voren of je dit werk wel zou willen doen. werken op cruiseschepen is een leuke en leerzame ervaring maar je werkt er wel gedurende 4 maanden aan en 2 maanden af of 6 maanden aan en 4 maanden af zonder dagen vrij.

dus je werkt aan boord van de schepen zonder dagen vrij en 14 tot 16 uur per dag.veel maatschappijen nemen dan ook bijna of geen nederlanders aan omdat de meeste mensen die eraan beginnen het niet afmaken.

heeft u meer vragen laat me dan iets weten op het moment dat ik tijd heb zal ik ze met plezier beantwoorden.

bvd sander van bogaert

• Joost

Hoi

Ik ben ook van plan om 6 maanden op een cruiseschip te gaan werken als kok.

Een aantal vragen;

1. Ben je ook halve dagen vrij? of is dit afhankelijk van de cruisemaatschappij.

2. Zou je iets meer kunnen vertellen over salarissen, want dit wordt allemaal erg vaag en oppervlakkig beschreven

3. Is het een strenge mentaliteit aan boord of in de keuken of moet een lolletje kunnen, maar moet er gewerkt worden dan wordt er gewerkt…

4. Eventuele sollicitatie tips

Ook zou ik ook graag nog wat algemene dingen willen weten, zoals hoe jij het allemaal hebt ervaren en of er nog bijzonderheden zijn etc…

Alvast bedankt!

In afwachting van uw reactie,

Joost Appelhof (zelfstandig werkend kok)

• Lissy

Hallo,

Mijn naam is Lissy en ik ga in juni/juli voor twee maanden reizen door Californië. Ik studeer in januari af en zou daarna graag zoveel mogelijk willen werken (om de reis bij elkaar te krijgen). Ik heb altijd interesse gehad in het werken op een cruiseschip en ben wel iemand die van aanpakken houdt. Nu is mijn vraag; is het mogelijk om maar voor 4 maanden op een cruiseschip te werken, of is het minimum 6 maanden? Hoe is het salaris, klopt het dat het redelijk goed verdient? En, stel dat, ik het wil doorzetten hoe moet ik dit dan aanpakken (solliciteren, procedure etc.)

Alvast bij voorbaat dank,

Lissy Moonen

• ireen

hoi sander.

mijn vriend heeft ook een tijdje op een cruiseschip gewerkt en zou eigenlijk wel weer willen beginnen.

alleen hij is alle adressen en contactpersonen inmiddels uit het oog verloren.

vroeger scheen er een kantoor van carnivalcruiselie te zitten in genua , italie ,

maar dat is naar het schijnt ook verandert.

mischien weet jij een goede manier om weer met hun in contact te komen.

hij is altijd werkzaam geweest als lasser in de machinekamer.

bedankt alvast.

groeten irene.

• Talal Ghanim

Geachte heer,

Ik ben zeer geinteresseerd en erg gemotiveerd voor een baan op een cruiseschip.

Bovendien kan ik heel goed tegen het lang onderweg zijn en heb ook weloverwogen om deze keuze te maken.

Zoudt u zo vriendelijk zijn om mij de informatie toe te sturen die ik nodig heb om mij aan te melden voor deze vacatures.

Ik hoop spoedig wat van u te vernemen.

Hoogachtend,

Talal Ghanim

Rappardtstraat 69

6822cw Arnhem

0620197074sander schreef:

>

> beste mensen en crew

> ik ben sander en werk momenteel voor de firma festival cruises.

> nadat ik sucsesvol mijn contract bij holland river line en

> star clipper cruises heb beeindigd heb ik een nieuwe hobby

> gekregen het beantwoorden van vragen van mensen die willen

> werken op cruiseschepen.

>

> bij deze zeg ik wel dit voordat u een vraag stelt weeg goed

> af van te voren of je dit werk wel zou willen doen. werken op

> cruiseschepen is een leuke en leerzame ervaring maar je werkt

> er wel gedurende 4 maanden aan en 2 maanden af of 6 maanden

> aan en 4 maanden af zonder dagen vrij.

> dus je werkt aan boord van de schepen zonder dagen vrij en 14

> tot 16 uur per dag.veel maatschappijen nemen dan ook bijna of

> geen nederlanders aan omdat de meeste mensen die eraan

> beginnen het niet afmaken.

>

> heeft u meer vragen laat me dan iets weten op het moment dat

> ik tijd heb zal ik ze met plezier beantwoorden.

> bvd sander van bogaert

• glenn Buitenhuis

wil eigenlijk zo veel mogelijk weten!

mvg

glenn buitenhuis

• Gerard

Hallo,

wat kan je zoal verdienen als beautcian? heb je een basisloon dat wordt vermeerdert met een percentage van de verkoop/behandelingen of sta je volledig op commissie?

tewerkgesteld worden door Steiner : betrouwbaar?

Alvast bedankt,

een bezorgde ouderpaar

• Martijn

Hi all

Werken als Kelner op een Cruiseship?

Kijk hier is:

Cruise Carreras