kosten aan boord ??? wie weet het

• de genieter

Hallo ik ben van plan een cruise te gaan maken

maar zo als bij de meesten reizen moet je de drank zelf betalen

mijn vraag :

weet iemand wat deze kosten zijn ± en bij welke cruise

of ergens waar ik dit kan vinden

of andere kosten die niet in een folder staan ?

alle info welkom

alvast bedankt

de genieter

• nederlandse cruise site

Beste Genieter,

Als je geen windkracht 8 hebt is een cruise zeker om te genieten.

Voor prijzen aan boord verwijs ik u graag naar mijn niet commerciele site de pag. Prijsinfo hier kunt u het eea vinden.

Veel succes

Nederlandse cruise site

• rogier

gemiddeld 3$ per biertje / cola / water /

vaak is de gewone koffie of thee gratis.

wijn per glas ca. $ 4,50 tot min. $20,- per fles.

Dit is bij de meeste 3/4 * rederijen. Bij 5* kan het oplopen en bij 6* is het vaak in de prijs inbegrepen.

Waar je het meeste zorgen om kunt maken, is bij de shore excursies, die kunnen, zeker in Europa in prijs oplopen, maar daar verdienen de rederijen het meesten aan. in de carribbean is het ook prijzig.

• Agnes & Hans

wij zijn net terug uit de cariben, blikje fris $1,50, blikje bier 3,75. Lemonade, sap bij ontbijt, koffie, thee gratis. Cocktails 2,95 tot 5,25. Wijn va $ 25,00 p. fles. Alle prijzen excl 15% tip (wordt wel automatisch berekend, tenzij…..)

• marij

even een vraagje .

hoe is het jullie bevallen hebben jullie het naar de zin gehad??

is het voor herhaling vatbaar ??

gr marij

• Agnes & Hans

Wij hadden zeer hoge verwachtingen, en de cruise heeft nagenoeg aan al deze verwachtingen voldaan. Maar ja, kerst, oud/nieuw en een route die ons op het lijf geschreven lijkt…………. Zeker voor herhaling vatbaar, maar volgende keer toch wel een andere route en ook een andere periode. De route was trouwens perfect, maar met de uitgebreide keuze……… Ivm schoolvakanties wat veel kinderen aan boord, kan voor velen een voordeel zijn, maar wij behoren toevallig tot de groep waarvoor het wel wat minder kan.

Verdere details worden me te persoonlijk, door op mijn naam te klikken kun je me rechtstreeks mailen, dan kan ik nog wel meer vertellen.