ik wil cruisen in de Middelandse zee

• Astrid

Wij hebben vorig jaar voor het eerst een cruise gemaakt naar de West Caribean en zijn besmet geraakt met het cruisevirus. Nu willen we graag een cruise maken in en rond de Middelandse zee, waarbij veel plaatsen wordt aangedaan. Het aanbod is echter zo groot; wie kan mij een leuke cruise aanraden (goede prijs/kwaliteit-verhouding)?

• eric

Kijkt u eens op phoenixreisen.com. Deze duitse touroperator verzorgt prijsgunstige cruises vanaf Monaco en Piraeus op de nieuwe Albatros.

• w.tates

Hallo,

Een start te maken in Barcelona en dan naar Monaco, Rome, Sorento, Malta en Athene is een leuke cruise, Orient Lines. € 1000,= laagste klasse. all in

Of starten In Athene, Corfu, Venetie, Dobrovink, Olympia, Istanbul, dit is een griekse rederij met de Explorer 4 sterren. € 950,= laagste klasse. all in

Als jullie Rome aandoen, dan kan ik jullie vertellen, hoe je het beste kan

reizen, want de haven ligt 80 km van Rome. De excursie van het schip koste

€ 90,= alleen de tranfer. Met de trein is het uitstekende te doen.€ 20,=

Met groet van Willem en Selma

• Marleen

Hallo,

Wij zijn in september 2002 met de Olympic Explorer weggeweest en het was geweldig.

Het was toen een nieuw schip (middenmaat) en hij vaart naar Piraes, Venetie, Kroatie, Turkije, en drie Griekse eilanden.

Wij zijn een week weggeweest en het was redelijk betaalbaar.

Echt een aanrader!!

De cruise is te vinden in het Zeetours boek ze hebben ook een internetsite www.zeetours.nl

Succes ermee

• Hendrikus

Royal Olympia is -zo goed als- failliet.

De Explorer en Voyager worden in Los Angeles en Fort Lauderdale vastgehouden.

De Triton ligt aan de ketting in Patras (nadat de passagiers tijdens de nieuwjaars-

cruise van boord gehaald zijn).

De Ocenia zit vast in Durban.

Dus maar even uitkijken met boeken bij Royal Olympia.