Hallo John,
14 februari j.l. zijn wij aan boord van de Navigator of the Seas gegaan. Het is een prachtig schip met veel faciliteiten, waaronder een ijsbaan, inline skate rank, een mooi fitnesscentrum genaamd ‘Ship Shape’ met daarbij een grote hele warme wirlphool, sauna en stoombad, schoonheidssalon etc. Ik weet niet of je eerder een cruise hebt gemaakt, zo nee, dan heb het het beste schip mogelijk gekozen, zo ja dan zul je evengoed sprakeloos zijn omdat dit echt de top is. De Royal Promenade is het (prachtige)middelpunt van het schip, waar ook enkele malen een parade wordt gehouden en waar het cafe zit waar je 24 uur per dag koffie, thee, broodjes en andere snacks kunt halen. Ook staat er een ijsmachine waar je zelf je ijsje kunt tappen en kunt versieren met allerlei toppings. Verder zijn er twee in elkaar overlopende buffetrestaurants, namelijk Jade en Windjammer. Hier kun buiten het bediende restaurant ook ontbijt, lunch,afternoon snacks en diner gebruiken. Ik kan je nog veel meer vertellen over het schip en de bestemmingen die het schip aan doet, als dat graag wilt kun je me even mailen want ik heb nu geen ruimte meer. groetjes wendy