informatie

• wendy

Hallo prikbord lezers,

Mijn partner en ik zijn grote cruiseliefhebbers en hebben er ook al vele gemaakt.

Als je graag informatie wil hebben over schepen of aanlegplaatsen, kun je me een email sturen. Ik doe dit niet commercieel maar gewoon omdat ik het leuk vindt om ervaringen en bevindingen te delen. Ook kan ik je informeren hoe je zo goedkoop mogelijk het meeste kan zien en doen wanneer het schip aanlegt in een haven. Tevens kan ik je tips geven hoe je zo goedkoop mogelijk kunt gaan cruisen.

Tot slot heb ik ook veel informatie over Florida en autohuur daar.

Ik heb wel druk werk maar in mijn vrije tijd probeer ik snel mogelijk te reageren.

Hopelijk kun je er dan iets mee,

groetjes wendy

• Hendrikus

Beste Wendy,

kun je niet ‘gewoon’ alles (zo veel mogelijk) informatie op dit of andere forums zetten??? Daar zijn ze toch voor ?? Dan heeft iedereen er wat aan.

M.vr.gr. Hendrikus.

• Diana

Hallo Wendy,

Ik ga over drie weken naar Florida met een vriendin. We gaan zelf rondreizen en hebben zelf de motels al geboekt via internet en de autohuur geregeld vanuit Nederland. We gaan aansluitend 5 dagen cruisen naar de Bahamas, met de Sovereign of the seas. Kun jij me misschien vertellen wat je voor kleding moet hebben? Ik houd niet van jurken en rokken. Kun je ook een nette pantalon aan tijdens het diner of sta je dan voor gek. Kun je me vertellen wat de drank aan boord kost, ik las iets over drankpakketten. We doen alles low-budget. Kun je ook zelf alcohol meenemen aan boord? Heb je nog Florida tips? Wat moeten we beslist zien? Is er iets te doen in Fort Myers,Naples en Venice? Tampa en Sarasota? We hebben al veel uitgezocht maar als je leuke ideeen hebt horen we het graag. Zelf hebben we nooit gecruised dus we zijn erg benieuwd. Is het leven aan boord duur? Wat voor excursie kunnen we het best en het goedkoopst doen naar de Bahamas en is het vertrouwd als je het buiten de boot om regelt? Ben heel erg benieuwd wat je te vertellen hebt.

Alvast bedankt, groetjes Diana.wendy schreef:

>

> Hallo prikbord lezers,

> Mijn partner en ik zijn grote cruiseliefhebbers en hebben er

> ook al vele gemaakt.

> Als je graag informatie wil hebben over schepen of

> aanlegplaatsen, kun je me een email sturen. Ik doe dit niet

> commercieel maar gewoon omdat ik het leuk vindt om ervaringen

> en bevindingen te delen. Ook kan ik je informeren hoe je zo

> goedkoop mogelijk het meeste kan zien en doen wanneer het

> schip aanlegt in een haven. Tevens kan ik je tips geven hoe

> je zo goedkoop mogelijk kunt gaan cruisen.

> Tot slot heb ik ook veel informatie over Florida en autohuur

> daar.

> Ik heb wel druk werk maar in mijn vrije tijd probeer ik snel

> mogelijk te reageren.

> Hopelijk kun je er dan iets mee,

> groetjes wendy

• www.nedcruise.info

De meeste van deze tips staan gratis op mijn site. Voor iedereen te lezen.

Mvrg.

www.nedcruise.infoHendrikus schreef:

>

> Beste Wendy,

> kun je niet ‘gewoon’ alles (zo veel mogelijk) informatie op

> dit of andere forums zetten??? Daar zijn ze toch voor ?? Dan

> heeft iedereen er wat aan.

> M.vr.gr. Hendrikus.

• brenda

He hoi, Ik ben een ware cruise verslaafde geworden!!!! Ben pas maar 2x geweest vanuit Miami waar we al 11 jaar achter elkaar komen.Volgend jaar willen we in oktober met de Legend. Maar kan jij mij vertellen waar ik het voordeligst die cruisetrip kan boeken in het verleden heb ik dat geboekt bij zeetours en de andere keer bij Carnival Nederland. Maar misschien weet jij nog andere cruise aanbieders zou fijn zijn . Groetjes Brenda

• brenda

He hoi,

Ik kom zelf al 11 jaar achter elkaar in Florida en heb 2x gecruised achter elkaar vanuit Miami met de Victory en de Triumph van Carnival.

Je kan best een pantalon aan met het avond eten niet als je naar de captin's cocktailparty gaat dan wel een nette jurk/japon. Cruisen vind ik helemaal te gek het einde!!!!!

Leuke plkejes in Florida zijn uiteraard Miami dan metname Sobe (=south beach) de Ocean Drive bere gezellie in het weekend.

Fort Myers Beach en Sanibel Island is heel erg leuk en gezellig.

Naples is leuk om te zien een hele dure chique wijk waar veel gepensioneerden wonen is maar wel leuk om gezien te hebben.

Key west is super gezellie vooral Sloppy Joe's.

Ik wens je een fijne vakantie en cruise toe maar dat gaat zeker lukken!!!!!

Gr. Brenda

• jackie

Hallo Brenda,

Probeer eens een duitsreisburo hier heb je hun website.

www.insidian.com. of de erachter vorig jaar hebben wij met ons hele gezin

een cruise bij dit reisburo geboekt .

Sucses

Groetjes Jackie

• Julio

Hallo Wendy ,

Op het internet heb ik gelezen dat jij de juister persoon bent waar ik moet wezen voor de brste cruise tips . Ik wil in februari 2005 gaan . Heb jij info over prijzen , site's , bezienwaardigheden . Ik wil zeker wel aanleggen in Jamaica en mischien St Maarten.

Alvast bedankt

Julio

• corrie van DEE

hallo wendy.

wij willen graag op een cruises gaan ,maar weten niet waarheen de leukste is .

we hebben ook een zoon van 15 jaar ,ook hij moet het leuk vinden.

we willen in december met kerst en oud en nieuw.

graag wil ik je advies .

b.v.d. corrie van Dee

p.s wij zijn 45 jaar oud .maar houden wel van feesten ,en heel veel mooie kiekjes .wendy schreef:

>

> Hallo prikbord lezers,

> Mijn partner en ik zijn grote cruiseliefhebbers en hebben er

> ook al vele gemaakt.

> Als je graag informatie wil hebben over schepen of

> aanlegplaatsen, kun je me een email sturen. Ik doe dit niet

> commercieel maar gewoon omdat ik het leuk vindt om ervaringen

> en bevindingen te delen. Ook kan ik je informeren hoe je zo

> goedkoop mogelijk het meeste kan zien en doen wanneer het

> schip aanlegt in een haven. Tevens kan ik je tips geven hoe

> je zo goedkoop mogelijk kunt gaan cruisen.

> Tot slot heb ik ook veel informatie over Florida en autohuur

> daar.

> Ik heb wel druk werk maar in mijn vrije tijd probeer ik snel

> mogelijk te reageren.

> Hopelijk kun je er dan iets mee,

> groetjes wendy