cruise caribean

• Joyce

Hallo cruise gangers,

Ik heb nog nooit een cruise gemaakt en er wordt mij aangeraden om naar de caribean te gaan.(Niet een cruise waar alleen maar oudjes zitten want ik ben 19 en me vriend 21)

Ik ben een beetje gaan snuffelen op internet maar er is ZOOOOO veel dat ik niet meer kan kiezen.

Kan iemand mij een cruise aanraden?????

Thanks

Joyce

• Ruud van der Woude

Hoi Joyce,

Je kan kiezen voor de Carnival of Royal Caribean. Deze cruiselines zijn zeer geschkt voor alle leeftijds catagorieen. De sfeer aan boord is gemoedelijk en gezellig. Ik zelf zou kiezen voor een cruise vanuit Maimi. Bij andere rederijen zoals de HAL ligt de leeftijd hoger.

Als je meer wilt weten kun je me altijd emailen.

Succes met kiezen.

• www.nedcruise.info

Hallo Joyce,

Op mijn website kun je onder bv. Keuze schip/Rederij de nodige info vinden mbt. de voor-en nadelen van de diverse rederijen. Klik dan wel even op hyperlinks, welke in blauw zijn aangegeven. Ook de hyperlink “richtlijnen keuze rederij” verschaft de nodige info. Mocht je er desondanks niet uitkomen laat het mij even weten!

Mvrg.

H.Brink

www.nedcruise.info

• Vincent

Hoi Joyce,

Ik ben zelf ook “slechts” 27 jaar en heb al 5 keer gecruised. De eerste keer dat ik ging cruisen was ik 13 jaar en de laatste keer was ik 26 en ik heb alleen maar met Carnival gecruised, omdat het betaalbaar en voor jong en oud is. Ik kan je echt aanraden om de Westelijke route van een week vanuit Miami te nemen, of als je

korter wilt gaan een 5 daagse vanuit Port Canaveral (orlando) naar de Bahamas

Wil je meer weten mail me maar,

Groeten Vincent

• brenda

Haai,

Nou ik raad je te cruisen met Carnival Cruise lines die rederij is voor jonge gezellige mensen oke hier en daar vind je er wel eens een oudje bij maar ze hebben niet de overhand. Ik ben al 2 x achter elkaar geweest en het is helemaal top volg. jaar gaan we weer. Moet je de Oosterlijke route nemen van de carribean die is heel erg leuk het is niet goedkoop dat niet maar elke eurocent het waard!!!!!

Gr een cruise fanaat