contracten royal caribbean

• maart

Hallo allemaal,

binnenkort zal ik eindelijk ook gaan varen, als medewerker op een van de vele schepen die deze rederij rijk is..

Alleen heb ik momenteel erg veel hooi op mijn vork, het punt is dat ik eigenlijk op

01-11-04 een 2e baan heb, deze wil ik heel graag laten aansluiten op het contract dat ik nu zal krijgen. probleem is dat de uitgangsbasis 6 maanden is en dat betekent dat ik 01-05 aanstaande aan boord moet zijn om die vol te kunnen maken. nu vraag ik mij af of er mensen zijn die weten of het ook voorkomt dat deze contracten verkort kunnen worden.

• cheena

hai ik wil ook graag op een cruiseship werken

ik heb geprobeerd contact op te nemen met royal caribbean maar het lukt me steeds niet

heb je meschien tips voor mijmaart schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> binnenkort zal ik eindelijk ook gaan varen, als medewerker op

> een van de vele schepen die deze rederij rijk is..

> Alleen heb ik momenteel erg veel hooi op mijn vork, het punt

> is dat ik eigenlijk op

> 01-11-04 een 2e baan heb, deze wil ik heel graag laten

> aansluiten op het contract dat ik nu zal krijgen. probleem is

> dat de uitgangsbasis 6 maanden is en dat betekent dat ik

> 01-05 aanstaande aan boord moet zijn om die vol te kunnen

> maken. nu vraag ik mij af of er mensen zijn die weten of het

> ook voorkomt dat deze contracten verkort kunnen worden.

• matt

hallo je kan als je aan board komt kan je aanvraagen of je vroeger naar huis mag…

maar omdat het je eerste contrack is zou ik eerst gewoon gaan en kijken of je het wel leuk vind….. ik heb met veel nederlanders gewerkt die het niet lang uit houden op het schip dus ik zou gaan en als je daar ben na en maand naar je dep haed gaan en vraagen of je eerder naar huis mag… je moet dan well iemand vinden die langer will bijfen en je ruild je kontract….have fun and party….

wergeet niet om te SLAAPEN…..

groetjes

matty