werken op een cruise

• M@NDY

Hallo,

Heeft iemand wat tips voor mij??

Ik zou super graag op een cruiseboot willen werken maar……

Ik heb een semminar bij gewoond in A'dam. Waar ik een certificaat heb gekregen om op een cruiseboot te gaan werken. En sindsdien alleen maar aan het solliciteren ben geweest (via e-mail en post) mijn cv en brief enz. gestuurd. Maar 1 reactie gekregen van startboard waar ik niet bij aangenomen ben. Ik heb ook enorm vaak mijn cv opgestuurd naar cruisecontrole in Leeuwarden. En nog nooit iets van heb gehoord (alleen een bevestigings e-mail terug dat er contact met me opgenomen zou worden). WHAAA

WAT DOE IK FOUT, of wat kan ik anders doen misschien?

iemand suggestie's???

please mail me…..

Groetjes M@NDY

• maarten

beste mandy,

allereerst wil ik je laten weten dat je je een oor aan heb laten naaien bij die seminair in amsterdam dat is pure geldtrekkerij. Puur en alleen bestemd ter info,

en al die info kun je feitelijk zelf op het net ook wel vinden.

Het belangrijkst isw dat je weet wat je wil en dat je er goed in bent. Ik weet niet wat je wil, maar ik heb wel een adresje voor je.

www.rssc.com, kies de employment button, en zoek de functie die je wil.

dan krijg je 5 paginas die je allemaal moet invullen. doe dit en binnen 5dgn zal er ene mr thomas johansson contact met je opnemen.

Ik wil ook vor hem gaan werken, maar ik heb mijn telefonisch interview bij hem verprutst, ik wilde voor bartender gaan en toen vroeg hij mij manhatten en nog een paar andere, op dat moment wist ik die niet, dus zei hij dat ik eerst ergens meer ervaring op moest dan dan kon ik hem weer contacteren. Nu ben ik aangenomen daar in het noorden.

Duss zorg dat je voorbereid bent voor alle vragen. wijn, glaswerk,draagtechnieken,cocktails amerikaans en europees, verschilende scotch whiskys, gerechten,etc etc etc

dan moet het lukken,

laat me maar weten als je succes heb gehad!!