Carnival Triumph

• Angelique

Wij gaan in december een cruise maken met de Carnival Triumph (oost Caribean).

Nou weet ik dat het all inclusief is maar zijn daar ook alle dranken en (alchoholische dranken) bij inbegrepen.

En zo niet wat zijn een beetje gemiddeld de prijzen ongeveer.

Alvast bedankt,

Groetjes Angelique

• Vincent

Hoi,

Ik ga ook cruisen op de Triumph maar dan in september.

De drankjes aan boord zijn NIET gratis. Alleen wordt er op het Lido deck (het buffet restaurant) 24 uur per dag gratis koffie,thee,water,(ongezoete) ijsthee,(een zeer zoete) punch en een Lemon limonade te krijgen. TIP meng de punch met de lemon limonade en je hebt een heerlijk drankje. In alle overige bars worden de drankjes na het zien van je sail en sign kaart op je rekening geschreven, Deze moet je dus gewoon betalen, dus ook voor de koffie enz in de bars enz.

Een frisdrankje kost ongeveer $ 1,50 en er wordt automatisch 15 % tip bij opgeteld.

Een biertje kost $ 2,00 excl. tip

Een cocktail begint bij $ 3,50 excl. tip

De cocktail van de dag kost $ 6,25 excl. tip en dan mag je het glas houden.

Denk er ook om dan bij een fles wijn ook 15% tip wordt berekend.

Hoop je voldoende te hebben geinformeerd en heb je nog vragen stuurr me een mailtje en ik zal je vragen beantwoorden. Ik ga dit jaar voor de 6e keer met Carnival Cruise Lines cruisen.

Groeten, Vincent

• hellen

ook kan je vaak een kaart kopen zodat je onbeperkt frisdank kan drinken.

dan betaal je b.v 50 dollar en dan kan je zoveel frisdrank drinken als je wil.

• Hendrikus

Bert, kloppen die prijzen een beetje (jij kan het weten ?!?, je zit toch op een Carnival schip nu). $2 voor een biertje lijkt mij een koopje. Lijkt wel MSC-Cruises.

Gr. Hendrikus.

• brenda

Hoi,

Ik ben al een paar keer met Carnival cruise lines geweest waaronder ook de Triumph (verleden jaar nog) Helemaal te gek echt waar je zal er geen spijt van krijgen!!!! Frisdrank kost (dan krijg je eeen flesje cola of 7 up of welke frisdrank maar ook ) $ 2,50 dat was verleden jaar zal wel niet echt veel hoger zijn!

Ik zou zeggen heel veel plezier!!!!

• brenda

Ik vergeet helemaal nee de alcoholische dranken zijn niet gratis ook dus niet de frisdranken wel thee, koffie, melk en alle sapjes maar zelf drink ik geen alcohol dus qua prijs kan ik j dat niet vertellen.

• Trijntje

Een beetje laat, maar je, betert laat dan nooit!. Op de Carnival schepen(en ook bij andere rederijen) kun je een zg. foutain card kopen. dwz. een kaart voor ca. $ 40,– en dan mag je de hele cruise onbeperkt frisdrank bij alle bars op het schip halen(ook bij het diner).

Het is nu ook bij Princess en Holland America line. Wellicht ook bij de andere schepen, hier niet genoemd.

Veel plezier op de Triumph, een mooi, maar heeeeel groot schip. Houdt de plattegrond bij de hand!

Trijntje

• Julio

Hallo Vincent ,

Aangezien jij heeel veel ervaring hebt met het reizen met de carnival triump kan jij mij dan uitleggen wat de leukste route is , de best reistijd van het jaar en nog handige tips . Waar je kan boeken en het beste opstappen enz . Graag zou ik er alles over willen weten om er een toptijd te hebben.

Alvast bedankt,

Julio