schrale leugenaars cruise control

• karin

Ik heb het helemaal gehad met die martin van dijk van cruise control…

NOOIT met hem in zee gaan

hij liegt en bedriegt, houd je voor de gek en aan het lijntje.

als serieus geinteresseerde vor een baan op een cruise schip, hoort het zo te zijn wannneer iemand je aanneemt dat je ook kan aannemen dat dit gaat gebeuren, maar met deze kerel duidelijk niet.

zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen met deze kerel hebben

nou geloof dit binnenkort gaat de doelensteeg veranderen

• jackie

Kijk eens op de website www.nedcruise.info.

Als je op links en download klikt geven ze adressen en informatie over cruisejobs .

Groetjes van Jackie

• Bert

Hoi Karin,

Ik ben een beetje verbaasd dat je zo teleurgesteld bent in Cruise Control. Het is namelijk de officiele agent voor Celebrity Cruises en Royal Caribbean International en Martin werkt nauw samen met personeel uit Amerika van het hoofdkantoor. Op zich heel wat beter dan Info Cruise International waar je € 100,- moet betalen en het dan nog zelf moet uitzoeken…

Bert

• cindy

Hoi Karin,

Ook ik heb in maart gesoliciteerd in het Novotel. En ik heb ook helemaal nog niets gehoord, terwijl ik er inderdaad van uit ging dat ze sollicitaties hadden omdat er banen beschikbaar waren!

Dus je bent niet de enige

Groet

Cindy

• matt

ik werk al 3 jaar op de scheepen maar ik weet dat het niet door cruise control komt maar door de US hun stuuren je cv door en America beslist wie ze willen…

en hier in nederland krijgen ze geld voor de mensen die ze dus aannemen….

dus hun willen zo veel mogelijk mensen stuuren en maar hoopen dat er en paar worden aangenomen……dus ze doen well hun best om mensen te stuuren..

wat dat is hun geld…..

groetjes

matty