HEHE einderlijk response!!

• m@ndy

EINDERLIJK!!

…heb ik na denk ik een jaar solliciteren een response gekregen van een bedrijf waar ik volgende week een sollicitatie gesprek mee heb!! Na einderloos brieven posten, semminaars volgen, NOG meer brieven posten. Heb ik dus een Interview!!

cross your fingers en als het allemaal goed gaat werk ik volgende maand op een cruise !!

laat het nog wel weten hoe het gegaan is, en als iemand tips heeft voor tijdens je sollicitatie gesprek laat me het dan even weten?! please =)

Groetjes M@NDY

• marij

hoi wendy

hartstikke leuk voor je.

ik heb helaas geen tips voor je alleen zou ik zeggen blijf jezelf dan raak je je eigen nooit verloren.

suc6 en laat horen wat het is geworden.

gr marij

• marij

sorry mandy ;-)

• Cruiseweb

Hoi Mandy,

Bij wie heb je een sollicitatiegesprek? Kan ik je misschien aan tips/informatie helpen. Algemene tips voor, tijdens en na je sollicitatie vind je op mijn site www.cruiseweb.nl Heel veel succes…

Bert Hagenaar

www.cruiseweb.nl

info@cruiseweb.nl

• m@ndy

Wat ik wil weten is wat ze in grote lijnen gaan vragen, ik weet niet of iemand dat weet (al op een cruise werkt en ooit een gesprek heeft moeten doen)… een vriend van mij werkt op royal caribbean, maar spreek hem niet vaak mee…..en niet meer voor dinsdag zowiezo. Ik heb gesolliciteerd op een baantje om in een tax-free winkel te komen werken.

groetjes van een best wel zenuachtige M@NDY

heb het gesprek met Berni btw