Trouwen op de cruiseschip????

• conny

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is voor, 2 Nederlanders, te trouwen op een cruise schip?

Waar kan ik dat regelen?

Mijn vriend en ik willen graag trouwen in het caribisch gebied en tijdens een cruise lijkt ons helemaal leuk.

Wie weet iets of heeft tips?

• ria

Het kan wel, ik zou contact opnemen met cruise travel die heeft daar vast alle informatie over.

• CT

Hallo Conny,

Wij hebben een trouwerij meegemaakt van nederlanders op de Century van Celebrity cruises.Zag er geweldig verzorgd uit!Ik geloof wel dat zij veel papieren vooraf in orde hebben gemaakt in verband met het zijn in Internationale wateren.

Succes en veel plezier(Cruise Factory regelt ook een heleboel)

CTria schreef:

>

> Het kan wel, ik zou contact opnemen met cruise travel die

> heeft daar vast alle informatie over.

• chantal

Je kan makkelijk trouwen op een cruiseschip,

Maar niet alle schepen hebben een trouwkapel.

Een goeie tip is princess cruises.

Deze schepen hebben een mooie trouwkapel.

www.princess.com

Verder kun je ook informeren bij je reisburo.

Mvg.

Chantal

• Frank

Hoi Conny,

Wij zijn net terug van een 7 daagse trouw-cruise.

We hebben samen met 14 gasten een cruise gemaakt met de Carnival Triumph en we zijn daar aan boord getrouwd. We hebben de Eastern Caribbean route gedaan en zijn in de haven van St. Thomas aan boord van het schip getrouwd. Ik kan je vertellen dat het een droomweek geweest is voor ons en onze gasten. Alles is precies gegaan zoals we wilden en de trouwdag zelf was perfect georganiseerd.

Alles is door Carnival geregeld. Dit kan je allemaal in Nederland regelen en bestellen. Er staan wat foto's op www.huijbreghs.nl

Mocht je meer willen weten mail me dan even. We kunnen je alles vertellen.

Groetjes,

Frank

• Frank

Nog even dit,

In mijn vorige berichtje gaf ik aan dat ik aan boord van de Triumph getrouwd ben. Ik ben getrouwd met de zus van Vincent, een welbekende naam op dit forum.

Groetjes,

Frank