Carnival Liberty

• Vincent

Na vorig jaar een 16 daagse trip door het panamakanaal te hebben gemaakt aan boord van de Carnival Spirit,ga ik in oktober volgend jaar een 16 daagse cruise maken aan boord van de nog te bouwen Carnival Liberty van Civitaveccia (Rome-Italie) naar FT Lauderdale, Florida. Ik heb al geboekt.

Heeft iemand ook plannen om deze spectaculaire en eenmalige reis te maken ???

Vincent

• Ivo

Leuk dat jij nu al uit kan kijken naar een cruise met het nieuwste schip van CARNIVAL.

Het is in ieder geval al heel erg bijzonder dat carnival ook in 2005 Europa aandoet.

Wij zijn van plan om volgend jaar ook een middelandse-zee cruise te maken met de Liberty, ik ben al op het net aan het kijken waar ik kan boeken maar ik kan het niet vinden.

Waar heb jij zo vroeg al kunnen boeken????????????

Groeten van Ivo Boekee

• Vincent

Hoi Ivo,

Leuk dat jij ook zo geintereseerd bent in de Carnival Liberty. Eerst ga ik nog op 11 september dit jaar cruisen op de Triumph van Carnival en dan de Oosterlijke route.

Ik boek al mijn Carnival reizen bij een Amerikaans reisbureau. Het reisbureau heet South Beach cruises in Miami vlak bij het hoofdkantoor van Carnival Cruise Lines. hun internet pagina is www.cruiseshopping.com, Als je hun een email stuurt vraag dan naar Bob Zweig, hij is de director of operations. Ik heb eerst een korte cruise van 4 dagen geboekt en hem daarna persoonlijk ontmoet en bij hem op kantoor geweest om zeker te weten “of het wel zuivere koffie is”. Nou mijn ervaringen zijn perfect en ik heb zeer regelmatig contact met Bob. Als je informatie van hem wilt hebben zeg dan dat je door mij aan zijn reisbueau bent gekomen, je zal versteld staan van de prijzen, ze zijn veel lager als in Nederland en je kan direct je eigen hut uitkiezen. Op de site van hun staan alle actuele prijzen, maar als je hem mailt dan krijg je meestal een nog veel betere prijs. En MEESTAL is het zo, van hoe eerder je boekt des te goedkoper het is. Ik heb nu een optie staan op 2 hutten cat. 8C, je betaald dan een klein bedrag en de hut is dat voor je geboekt, maar je kan tot juli 2005 kostenloos anuleren en als je wel gaat dan ben je zeker van de prijs die nu met je is afgesproken. Vindt je in juli bijv. een betere prijs dan kan je die alsnog boeken.

Als je nog meer wilt weten, bobs persoonlijke email adres oid. mail me even op me gewone internet adres.

Groeten, Vincent