losse cruise boeken

• bennyblanco

Hallo,

Ik wil graag in maart een cruise boeken, ben reeds 2 keer op een cruise geweest, maar ben nieuwsgierig of een losse cruise boeken in de Verenigde staten goedkoper is dan in Nederland.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Vincent

Hoi, benny

Ik boek al mijn Carnival reizen bij een Amerikaans reisbureau. Het reisbureau heet South Beach cruises in Miami vlak bij het hoofdkantoor van Carnival Cruise Lines. hun internet pagina is www.cruiseshopping.com, Als je hun een email stuurt vraag dan naar Bob Zweig, hij is de director of operations. Ik heb eerst een korte cruise van 4 dagen geboekt en hem daarna persoonlijk ontmoet en bij hem op kantoor geweest om zeker te weten “of het wel zuivere koffie is”. Nou mijn ervaringen zijn perfect en ik heb zeer regelmatig contact met Bob. Als je informatie van hem wilt hebben zeg dan dat je door mij aan zijn reisbueau bent gekomen, je zal versteld staan van de prijzen, ze zijn veel lager als in Nederland en je kan direct je eigen hut uitkiezen. Op de site van hun staan alle actuele prijzen, maar als je hem mailt dan krijg je meestal een nog veel betere prijs. En MEESTAL is het zo, van hoe eerder je boekt des te goedkoper het is. Ik heb nu een optie staan op 2 hutten cat. 8C, je betaald dan een klein bedrag en de hut is dat voor je geboekt, maar je kan tot juli 2005 kostenloos anuleren en als je wel gaat dan ben je zeker van de prijs die nu met je is afgesproken. Vindt je in juli bijv. een betere prijs dan kan je die alsnog boeken.

Ook de vliegreizen, de autohuur en de hotels boek ik zelf via internet, stukken voordeliger en je weet zeker wat je krijgt voor je geld.

Als je nog meer wilt weten, bobs persoonlijke email adres oid. mail me even op me gewone internet adres.

Groeten, Vincent

• Adriana

Beste Vincent,

Heb je bericht gelezen en vond het bijzonder aantrekkelijk. Vraag me af of het mogelijk is om tp in Miami te boeken bij betreffende Bob Zweig of is het beter vanuit Nederland te boeken ivm beschikbaarheid op de cruise. Wij willen met 2 pers in sep een cruise naar caribbean north gaan maken van 7nachten vanuit Miami. Heb je nog advies voor mij?

vriendelijke groet,

AdrianaVincent schreef:

>

> Hoi, benny

>

> Ik boek al mijn Carnival reizen bij een Amerikaans

> reisbureau. Het reisbureau heet South Beach cruises in Miami

> vlak bij het hoofdkantoor van Carnival Cruise Lines. hun

> internet pagina is www.cruiseshopping.com, Als je hun een

> email stuurt vraag dan naar Bob Zweig, hij is de director of

> operations. Ik heb eerst een korte cruise van 4 dagen geboekt

> en hem daarna persoonlijk ontmoet en bij hem op kantoor

> geweest om zeker te weten “of het wel zuivere koffie is”. Nou

> mijn ervaringen zijn perfect en ik heb zeer regelmatig

> contact met Bob. Als je informatie van hem wilt hebben zeg

> dan dat je door mij aan zijn reisbueau bent gekomen, je zal

> versteld staan van de prijzen, ze zijn veel lager als in

> Nederland en je kan direct je eigen hut uitkiezen. Op de site

> van hun staan alle actuele prijzen, maar als je hem mailt dan

> krijg je meestal een nog veel betere prijs. En MEESTAL is het

> zo, van hoe eerder je boekt des te goedkoper het is. Ik heb

> nu een optie staan op 2 hutten cat. 8C, je betaald dan een

> klein bedrag en de hut is dat voor je geboekt, maar je kan

> tot juli 2005 kostenloos anuleren en als je wel gaat dan ben

> je zeker van de prijs die nu met je is afgesproken. Vindt je

> in juli bijv. een betere prijs dan kan je die alsnog boeken.

>

> Ook de vliegreizen, de autohuur en de hotels boek ik zelf via

> internet, stukken voordeliger en je weet zeker wat je krijgt

> voor je geld.

>

> Als je nog meer wilt weten, bobs persoonlijke email adres

> oid. mail me even op me gewone internet adres.

>

> Groeten, Vincent

• Vincent

Hoi,

Ik zou altijd in NL boeken, zodat je weet waar je aan toe bent en je bent zeker van beschikbaarheid, aan de andere kant is het best spannend op ter plekke te boeken, maar dit heeft niet mijn voorkeur.

September is erg kort dag en duur ! . Ik heb wat rond gekeken en vond de prijzen erg hoog. Dit omdat bijna alle boten al (bijna) vol zijn. De beste hutten zijn dan al weg en alleen dus de slechte blijven over tegen hoge prijzen. Ik boek zelf altijd een jaar vooruit omdat ik dan veel voordeliger uit ben en zeker ben van een goed hut in het midden van het schip. maar met cruises op korte termijn heb ik geen ervaringen. Ik denk zelfs dat het misschien beter is om dit in Nederland te boeken, D reizen en Cruisetravel hebben misschien wel hele aantrekkelijke aanbiedingen, dit omdat zij hutten moeten inkopen en die dus bezet moeten zijn.

Dreizen heeft hele aantrekkelijke aanbiedingen in september. vanaf 297 euro per persoon (cruise only). misschien is dit wel wat voor jullie. Ik ga zelf op 11 september cruisen hahaha op deze boot is ook nog plek en ook deze kost NU maar 297 euro. Dit is wel cat 1, die ik niet zou nemen, Ik ga zelf altijd voor cat 8 tot cat 12 (balcony t/m de suites).

Ik denk dat het dus verstandig is dat je eens een dagje reisburau's lang moet gaan in Nederland en kijken wat ze in de aanbieding hebben, dit omdat je toch ook een vlucht moet hebben en ook die zijn al vrijwel vol.

hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

heb je nog vragen mail me gerust.

Vincent

• nederlandse cruise site

Hallo,

Als je naar mijn site gaat www.nedcruise.info en kijk onder Prijzentips kun je de nodige info vinden over boeken van een cruise in bv. de USA.

Maand geleden terug gekomen van een Baltische Staten reis geboekt in de USA. Het scheelde in totaal ca.1600 € voor 2 personen en is perfect vanuit de USA geregeld. Er lag zelfs een “welkoms attentie” in de hut. Van een in Ned. geboekte reis is me dat nog nooit overkomen. Overigens scheelt het niet altijd zoveel en is het ook afhankelijk van de rederij en of het USA reisburo een speciale regeling met de betreffende rederij heeft.

Uit de berichten die mij bereiken via mijn site blijkt, dat er vrij veel vanuit Ned. in de USA wordt geboekt.

Indien je nog meer wilt weten, stuur maar een mailtje.

Mvrg.

H.Brink-Nederlandse Cruise site. www.nedcruise.info

• cynthia

Hi Vincent,

Wil jij aub het e mail adres van die cruiseshopping geven?

Ik kan hun dan mailen over een te boeken cruise.

Alvast bedankt.

Cynthia

• Vincent

Hoi,

http://www.cruiseshopping.com/book-online.htm

en doe Bob maar de groeten van me, Ik ga hem komende week een bezoekje brengen in Miami.

Groetjes,

Vincent

• Carol

Hoi Vincent,

Is het dan ook voordeliger om via Bob Zweig te boeken voor de feestdagen. Ik heb vernomen dat het veel duurder is met de kerstdagen.

Ik heb ook ergens gelezen over de nieuwe cruise policys inzake het boeken van reizen die niet door de grote rederijen is geautoriseerd.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Carol