rare vraag..

• nicole

Ik heb een raar vraagje; ik ben bezig met een sollicitatie als kapster via Steiner. Ze nodigen je dan uit om op gesprek te komen op speciaal georganiseerde dagen. Daarbij adviseren ze je een ‘bussines suit’ aan te doen. Is een mantelpak met rok het best of mag je ook in een broekpak komen? Wat zien ze het liefst; zo sober/neutraal mogelijk?

Wie heeft er nog meer tips/ ervaringen?

Alvast bedankt!

• Daniella

Hallo Nicole,

Het maakt niet uit of je een mantelpak of broekpak draagt. Maar als je voor een broekpak kiest zorg dan wel dat het een pak is wat uit dezelfde stof bestaat.

Waar ze vooral opletten is dat je ook minimale sieraden draagt.

Voor alle afdelingen op cruiseschepen is de regel: aan elke hand maar 1smalle ring, geen zichtbare piercings of tatoeages ( vanzelfsprekend, maar het zal je verbazen hoeveel mensen toch zo op een sollicitatiegesprek binnenlopen) en 1 paar knopjes of smalle oorbellen. Als je eenmaal aangenomen bent als Steiner is het zowiezo verplicht alle ringen af te doen. Heb je nog meer vragen, mail me gerust.

Succes en zou leuk zijn als je laat weten hoe het afloopt.

Groetjes,

Daniella

• nicole

Dank je voor je tips!

Ik ben dan wel heel benieuwd of jij dan al voor ze werk? En als wat..?

En als je dan door die interviews bent gekomen mag je, als ik het goed heb begrepen, naar de Steiner school in London?! Maar ben je dan garant van een baan of is dat nog maar de vraag?

groetjes.