cruise voor jonge mensen

• jolanda

Hallo,

ik ben op zoek naar een bestemming voor onze huwelijksreis en een cruise lijkt mij wel heel leuk. Ik heb wat rondgekeken op internet en het allemaal vrij onoverzichtelijk, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik vroeg me af of er ook cruises zijn met bezigheden voor jongere mensen. Met een beetje hippe muziek enzo. Daarnaast valt het mij op dat er niet veel cruises zijn in mei/juni. Is dat zo? of zoek ik verkeerd? Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven.

Groetjes,

Jolanda

• Trijntje

Hallo Jolanda,

Leuk dat jullie willen cruisen voor je huwelijksreis.

In mei/juni zijn er zat cruises, echter de meeste rederijen hebben dan hun vaargebied geprojecteerd op de Middellandse zee en het noorden van Europa.

Maar Carrnival - die het meeste jonge publiek trekt- zit met bijna al z'n schepen in het Caraibisch gebied.

Zoals ik al schreef, Carnival trekt over het algemeen jonger publiek, ook met veel kleinere kinderen. Maar er is veel te doen, voor jong en oud. Het is wat rumoeriger , in de vorm van bijv. muziek bij het zwembad, en veel aktiviteiten in- en om het zwembad.

Maar wel reuze gezellig, als je er van houdt.

Wat rustiger zijn, bijv. Holland America line en Princess.

O ja, het schip dat alleen jongeren heeft, is Aida.

Te boeken bij o.a. Cruise Travel(oeps reklame).

Veel plezier

Trijntje

• Vincent

Hoi Jolanda,

Ik ben een mega fan van Carnival cruise lines. Ik ben zelf pas 27 jaar en ga over een week voor de 6e keer cruisen met Carnival Deze rederij is echt voor jong en oud. Er is meer als genoeg entertainment voor jonge mensen. In mei en juni gaan er 20 schepen van Carnival vanuit meerdere plaatsen in Noord Amerika. o.a Miami,Tampa,Port Canaveral,New York,New Orleans en Galveston en varierend van 3 tot 8 nachten met als bestemming de bahamas en het caribisch gebied.

Groeten,

Vincent