losse cruise boeken.

• cynthia

Hi Vincent,

Zou jij mij aub het email adres willen geven van cruiseshopping in Miami?

Ik wil een cruise via hun boeken naar de caribean in november.

Alvast bedankt.

Cynthia

• Vincent

Hoi,

www.cruiseshopping.com/book-online.htm

en doe Bob maar de groeten van me, Ik ga hem komende week een bezoekje brengen in Miami.

Groetjes,

Vincent

• Daniella

Hallo Cynthia,

Ik moet Vincent gelijk geven als je actie wilt en jonge mensen dan moet je voor Carnival Cruiselines gaan. Ik heb zelf jarenlang op Carnival Cruiseschepen gewerkt als purser en het is misschien wat rumoeriger en een beetje vegas achtig met alle neon lichten maar absoluut meer te doen. Ik heb nl. ook voor Royal Caribbean gewerkt maar miste daar toch meer entertainment zoals Carnival dat heeft.Talentenshows, stand up comedians, een internationale purser voor de nederlanders, vegas shows, noem het maar op en vooral jonge lui. Genoeg te doen.

Ik heb zelf gewerkt op de Ecstasy, Imagination, Triump, Destiny, Fascination,Holiday, en de Inspiriation. Wel geef ik een tip als je een cruise gaat maken om je credit card maatschappij van te voren in te lichten. De reden hiervoor is dat ik veel mensen aan de balie heb gehad die een geblokkeerde cc hadden om de cc company ziet dat er in een paar dagen tijd op verschillende eilanden geld is uitgegeven en vertrouwen dit dan niet ( diefstal) en blokkeren hem dan voor jou veiligheid. Een hoop gedoe om dit weer in orde te maken en zonde van je tijd.

Als je nog meer wilt weten feel free to contact me en kan je er alles over vertellen.

Groetjes,

Vivian

• Petra

He Vivian,

las dat je als purser hebt gewerkt en dat zelfs enige jaren hebt gedaan. Ik ben sinds enkele maanden bezig met solliciteren als purser of assistent purser op een cruise ship. Van de meeste cruise companies heb ik nog geen reactie gehad, maar misschien heb je tips voor me en mogelijk ook adressen en namen van contactpersonen? Werk je nu nog aan boord of ben je inmiddels gestopt met werken als purser?

Hoor het graag van je!

Groetjes Petra