Smoking huren op de Prinsendam

• Bianca

Wij gaan met kerst en oud en nieuw een cruise maken met de Prinsendam.

Het wordt volgens ons een droomreis.

Wie kan mij vertellen of je op de Prinsendam een smoking kan huren en hoeveel dat dan kost? En ik zou het leuk vinden om cruise-ervaringen te horen van mensen die met de Prinsendam hebben gevaren.

• Henri

Beste Bianca, van de Hollandamerica.com-site:

On festive formal evenings, women usually wear cocktail dresses or gowns and men usually wear business suits or tuxedos. There are approximately two formal nights per week. (Gentlemen: Although business suits or tuxedos are suggested attire for formal evenings, they are certainly not required. You are welcome to wear a jacket and tie on formal nights.) Formalwear for ladies and gentlemen can be pre-ordered for your use for the duration of your cruise. Just call Cruise Line Formalwear at 800-551-5091 to reserve and it will be ready in your stateroom when you board.

Henri.

• Elly de Graaf

Hoi Bianca,

Ik weet niet precies wat een smoking huren kost, maar heb gehoord dat het nogal duur is, vooral als je dat aan boord doet. Mijn man heeft een smoking gekocht in Rotterdam Bij Voila op de Karel Doormanstraat (verkoopt voor mannen alleen smoking, verder is het dameskleding en avondkleding voor dames) voor slechts € 189,–, dus echt niet zo duur.

Succes.